וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור ה-6 ב-NFL נפתח: ניו אינגלנד הביסה את הג'איינטס

האלופה התקשתה במשך דקות ארוכות מול הגנת ניו יורק, אבל ניצחה 14:35, כאשר טום בריידי מסיים עם שני טאצ'דאונים דווקא על הקרקע ועוקף את פייטון מאנינג ביארדים באוויר. המחזור יימשך ביום ראשון

המחזור השישי ב-NFL יצא הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך עם ניצחון ביתי של האלופה ניו אינגלנד (0:6) על ניו יורק ג'איינטס (4:2), 14:35.

למרות תוצאת הסיום, המשחק הזה היה צמוד עד לאמצע הרבע האחרון, כאשר שתי ההגנות נותנות את הטון וכופות שלל איבודים. הפאטס החלו עם עוד חסימת פאנט לטאצ'דאון, הענקים ענו עם טאצ'דאון של 64 יארד שתפס גולדן טייט ומיד אחריו פאמבל של בריידי שהוחזר לאנדזון והשווה ל-14:14, אבל לפני ההפסקה הקוורטרבק הוותיק השיג טאצ'דאון ראשון ולקראת הסיום, אחרי שגם הפטריוטס החזירו פאמבל כל הדרך, בריידי השיג את השני שלו עם זינוק נוסף פנימה.

מספר 12, שעקף את פייטון מאנינג ועלה למקום השני בטבלת היארדים בכל הזמנים, סיים עם 334 יארד, איבוד, פאמבל ובאופן מפתיע, שני טאצ'דאונים בריצה. ג'וליאן אדלמן היה מצוין עם 113 יארד באוויר. לילה קשה לרוקי דניאל ג'ונס, שמסר רק 15 מ-31 ל-161 יארד, עם טאצ'דאון ושלושה איבודים. 102 יארד וטאצ'דאון לטייט.

המחזור השישי יימשך בראשון ושני, כולל משחק מוקדם בלונדון. אוקלנד, אינדיאנפוליס, שיקגו ובפאלו בחופש.

טמפה ביי (3:2) - קרוליינה (2:3), 16:30

שבוע אחרי שאוקלנד ניצחה באצטדיון של טוטנהאם את שיקגו, היריבות מה-NFC דרום ייפגשו שם למשחק חשוב. כריסטיאן מקאפרי ממשיך להראות מדהים ועוזר לקייל אלן לנצח, בעוד הבאקס הלא יציבים הפסידו וניצחו מתחילת העונה לסירוגין.

20:00:

קליבלנד (3:2) - סיאטל (1:4)

הבראונס ממשיכים להיות אי של חוסר יציבות וחטפו בראש בסן פרנסיסקו במאנדיי נייט. מצד שני, הם גם הוכיחו שהם יכולים לספק הופעות מוצלחות ויזדקקו לאחת כזו נגד הסיהוקס, שבינתיים נראים מצוין ומגיעים עם הרבה מנוחה מאז הניצחון הגדול על הראמס בחמישי שעבר.

קנזס סיטי (1:4) - יוסטון (2:3)

הצ'יפס ינסו להתאושש מההפסד הראשון העונה, אבל כדי שזה יקרה, פטריק מהומס חייב קודם כל להתגבר על הבעיה בקרסול, שהגבילה אותו מאוד בסאנדיי נייט. הטקסאנס יגיעו במצב רוח מצוין, אחרי שהמטירו 53 נקודות על הראש של אטלנטה ועלו למאזן חיובי. עוד הפתעה בדרך?

מיאמי (4:0) - וושינגטון (5:0)

איזה משחק מרגש. הדולפינס חוזרים משבוע החופש, אחרי אחד החודשים הגרועים בתולדות הליגה. יש להם פה צ'אנס חלומי לצאת מהאפס, על חשבון הרדסקינס שנפרדו השבוע מג'יי גרודן. אחת מהשתיים תימנע מה-16:0 המאיים. אולי יסגרו על תיקו?

מינסוטה (2:3) - פילדלפיה (2:3)

מפגש גדול במינסוטה. הווייקינגס חזרו לעניינים עם ניצחון קליל אצל הג'איינטס ואולי סופסוף יהיה שם קצת שקט, אחרי שסטפון דיגס נקנס ביותר מ-200 אלף דולר. גם פילי על הגל אחרי ניצחון על יריבה מניו יורק, הג'טס. הקרב הזה עשוי להיות משוחזר בפלייאוף בהמשך, כך שיהיה מעניין מאוד.

שחקן פילדלפיה איגלס קרסון וונץ. Paul Sancya, AP
מבחן גדול במינסוטה. וונץ/AP, Paul Sancya

ג'קסונוויל (3:2) - ניו אורלינס (1:4)

גרדנר מינשו גילה במחזור הקודם שיש דברים שאפילו הוא לא מסוגל לעשות ולמרות עוד הופעה נהדרת, הפסיד לקרוליינה. המשימה הקרובה, מול עוד יריבה מה-NFC דרום, לא תהיה פשוטה יותר, כי הסיינטס נראים כמו אחת הקבוצות הטובות בליגה, גם בלי דרו בריס והם מגיעים אחרי הופעה מעולה נגד טמפה ביי.

בולטימור (2:3) - סינסינטי (5:0)

הבנגאלס הצליחו להפסיד אפילו בבית לאריזונה וגם הם ממשיכים לצעוד לעבר עונה נטולת ניצחונות. למרות הירידה בכושר של הרייבנס לאחרונה, קשה לראות אותם נופלים פה בבית והם כנראה ימשיכו להיאבק בקליבלנד ב-AFC צפון.

23:05-23:25:

לוס אנג'לס ראמס (2:3) - סן פרנסיסקו (0:4)

משחק גדול בעיר המלאכים. הראמס עם שני הפסדים רצופים, בהם ההגנה שלהם נראתה רע מאוד. הם חייבים להתאושש, אבל זה לא יהיה קל מול הניינרס, שמריחים דם ומגיעים במאזן מושלם ומפתיע. סן פרנסיסקו יכולה לייצר פער גדול אם תדהים ב-LA.

אריזונה (3:1:1) - אטלנטה (4:1)

הקארדס כאמור, מרוצים אחרי שקיילר מארי השיג את ניצחון הבכורה בקריירה שלו, על חשבון סינסינטי בשנייה האחרונה בשבוע שעבר. הגנת הפאלקונס התבזתה ביוסטון ותקבל יריב נוח יותר הפעם, אבל היא נראית נורא ואריזונה יכולה לנצל זאת.

דנבר (4:1) - טנסי (3:2)

לג'ו פלאקו סופסוף יש ניצחון והברונקס קטעו על חשבון הצ'ארג'רס רצף של שמונה הפסדים, שהחל עוד בעונה שעברה. הם רוצים לחבר כעת ניצחון שני ברציפות, על חשבון טנסי הכל-כך לא יציבה. הטייטאנס סיפקו העונה שתי הופעות גדולות, אבל ממשיכים ליפול שוב ושוב ומוצאים עצמם במאזן שלילי.

ניו יורק ג'טס (4:0) - דאלאס (2:3)

גם הסילונים, עם לוק פולק האומלל, ללא ניצחון אחרי תבוסה בפילדלפיה. מול יריבה אחרת מה-NFC מזרח, זה לא יהיה קל יותר. דאלאס אכזבה בענק במשך רוב המשחק מול הפאקרס וגם קאמבק מאוחר ממש לא הספיק ופתאום, היא רק במאזן 2:3 וחייבת ניצחון פה.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (3:2) - פיטסבורג (4:1), שני, 3:20

LA מאכזבת מאוד העונה וההפסד המיותר לדנבר רק הדגיש זאת. הצ'ארג'רס יזכו להזדמנות לחזור למאזן חצוי בסאנדיי נייט הזה מול הסטילרס, שאחרי שאיבדו את בן רות'לסברגר ראו בשבוע שעבר את המחליף מייסון רודולף סופג פציעת ראש מפחידה וייאלצו להמשיך לאלתר.

גרין ביי (1:4) - דטרויט (1:1:2), שלישי, 3:15

הפאקרס חגגו בדאלאס, אחד המקומות האהובים על ארון רוג'רס והם רוצים להמשיך את המומנטום במאנדיי נייט ולנצח יריבה מה-NFC צפון הצפוף. הליונס המפתיעים לטובה חוזרים מהחופש אחרי ההפסד המאכזב לקנזס סיטי ותוצאה טובה בלמבו פילד תחזיר אותם היישר לעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully