וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: סנט לואיס דרסה, וושינגטון הדהימה את הדודג'רס

עשר ריצות באינינג הראשון הובילו את הקרדינלס ל-1:13 ענק בג'ורג'יה ו-2:3 בסדרה. הנשיונאלס ניצחו 3:7 ב-10 אינינגים ב-LA, כולל גרנד סלאם מכריע, והעיפו את סגנית האלופה. במהלך יום כיפור: טמפה ביי כפתה משחק 5 מול יוסטון

שחקני סנט לואיס קרדינלס חוגגים עלייה ל-NLCS. AP
אינינג אחד הספיק לקארדס/AP

הסיבוב הראשון של פלייאוף ה-MLB מגיע לשיאו והלילה (בין רביעי לחמישי), הצטרפה סנט לואיס לניו יורק יאנקיז בשלב הבא. בהמשך, גם וושינגטון עלתה, אחרי ניצחון מדהים בחוץ על הדודג'רס. במהלך יום כיפור, טמפה ביי כפתה משחק 5 מול יוסטון.

אטלנטה - סנט לואיס 13:1 (הקרדינלס ניצחו 2:3 בסדרה)

הסדרה הזו הייתה דרמטית לכל אורכה, עד למשחק 5, שנגמר עם הפער השני הגדול אי פעם למשחק פלייאוף על כל הקופה. הגדול ביותר? 0:15 של הברייבס על הקארדס ב-1996. הנקמה המושלמת הגיעה. אטלנטה נותרה ללא ניצחון בסדרת פלייאוף מאז 2001 אחרי אינינג ראשון מטורף, בו האורחים שמו 10 ריצות ולמעשה, הכריעו את המשחק עוד לפני שחלק מהצופים תפסו את המושבים שלהם. ג'ק פלהארטי סיפק שישה ושמונה למנצחים, בעוד מייק פולטינביץ' חוטף שש ריצות ויוצא אחרי אאוט בודד. השפלה.

לוס אנג'לס דודג'רס - וושינגטון 7:3 ב-10 אינינגים (הנשיונאלס ניצחו 2:3 בסדרה)

הלם ב-LA. יתרון 0:3 מוקדם במשחק המכריע, כולל הומראן של מקס מונצ'י כבר בפתיחה מול סטיבן שטרסבורג, עדיין לא הספיק וסגנית האלופה בשנתיים האחרונות הולכת הביתה אחרי הפסד שני ברציפות לקבוצה שבקושי הגיעה לכאן. קלייטון קרשאו עלה מהספסל כדי לשמור על היתרון השביר, אך נתן בק-טו-בק הומראנים לאנתוני רונדון וחואן סוטו, לפני שבאינינג העשירי, האווי קנדריק ריסק את ג'ו קלי עם גרנד סלאם מדהים. וושינגטון תתארח בסנט לואיס למשחק 1 בין שישי לשבת (3:08).

טמפה ביי - יוסטון 1:4 (2:2 בסדרה)

במהלך הצום, הרייז השיגו ניצחון ביתי שני והחזירו את הסדרה לקרב מכריע בטקסס, בלילה שבין חמישי לשישי (2:07). ג'סטין ורלאנדר, שכיכב במשחק 1, חטף שלוש ריצות כבר באינינג הראשון ומנגד, טמפה השתמשה בשישה מגישים וכל אחד מהם סיפק את הסחורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully