וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה הופתעה בבלגרד, קאמבק גדול לוילרבאן מול פנאתינייקוס

הקבוצה של אוברדוביץ' עדיין ללא ניצחון יורוליג מפתיחת העונה ונכנעה לכוכב אדום 68:56. וילרבאן חזרה מפיגור דו ספרתי וניצחה 78:79 את פאו. 68:79 לצסק"א על באיירן מינכן

דריק בראון שחקנה של הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
הפתעה בבלגרד. דריק בראון/GettyImages

בנוסף למשחקה של מכבי תל אביב במדריד, שלושה משחקים נערכו היום (חמישי) במסגרת המחזור השני ביורוליג. הפתעה גדולה נרשמה הערב בבלגרד שם אירחה הכוכב האדום את פנרבחצ'ה וז'ליקו אוברדוביץ' והפתיעה אותה עם 56:68. תצוגה התקפית חלשה מאוד לטורקים שרושמים פתיחת עונה לא אופיינית עם שני הפסדים בשני מחזורי הפתיחה של היורוליג. תוצאה מפתיעה הערב גם בצרפת, שם השלימה וילרבאן ניצחון שני תוך שבוע על שתי הגדולות של יוון. הצרפתים פיגרו במשך רוב שלבי המשחק מול פנאתינייקוס, אבל רבע רביעי גדול של וילרבאן אשר תוצאתו היתה 15:29 עזר לצרפתים להשלים ניצחון 78:79 ופתיחת עונה נהדרת עם שני נצחונות בשני מחזורי הפתיחה של היורוליג. ברוסיה עשתה צסק"א מוסקבה את העבודה נגד באיירן מינכן וניצחה 68:79. הרוסים גם הם עם שני נצחונות בשני מחזורים.

וויל קלייברן, שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
הצטיין אצל צסק"א. וויל קלייברן/GettyImages

צסק"א מוסקבה - באיירן מינכן 68:79

צסק"א ממשיכה להרשים ביורוליג. לאחר שבמחזור הפתיחה הביסו בקלות מפתיעה 71:96 את ולנסיה בחוץ ניצחו הערב (חמישי) הרוסים את באיירן מינכן ללא כל קושי מיוחד. על אף שעדיין ניכר כי אלופת אירופה עדיין לא מתקרבת לשיא יכולתה (הפסידה שניים מתוך שלושת משחקיהם הראשונים בליגת ה-VTB) ניצלו הרוסים יכולת מגומגמת של גרג מונרו, כדי ליטול את ההובלה מפתיחת המשחק ולא שמטה את היתרון ואף הגדילה אותו עד הסיום. יוהנס וויטמן היה טוב אצל צסק"א במחצית הראשונה, אך המצטיין אצל הרוסים היה ה-MVP של פיינל פור היורוליג בשנה שעברה, וויל קלייברן שעלה מהספסל וקלע 15 נקודות וקטף שמונה ריבאונדים ודאג לשמור את צסק"א במרחק ביטחון מהגרמנים. מונרו הלך והשתפר לאורך המשחק וקלע 15 נקודות בסופו של דבר, אך כאמור, זה לא עזר לבאיירן שרשמה הפסד ראשון העונה ביורוליג.

עוד בוואלה! ספורט

יורוליג: ברצלונה ניצחה 64:74 את אנאדולו אפס בטורקיה

לכתבה המלאה
סטרטוס פרפרוגלו שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
עלה מהספסל ועזר לקבוצתו להפתיע את פנר. פרפרוגלו/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - פנרבחצ'ה 56:68

פנר וז'ליקו אוברדוביץ' הגיעו להר הגעש בבירת סרביה כדי לנסות ולצאת עם ניצחון ראשון העונה, אך נתקלו ביריבה עיקשת שהובילה לאורך כל המשחק ויצאה לבסוף עם הניצחון המפתיע. פנרבחצ'ה קיבלה אמנם 19 נקודות מכוכבה החדש, ננדו דה קולו אך קיבלה מעט מאוד מקאליניץ', וסלי וסלוקאס שקלעו 15 נקודות משותפות בלבד. לורנזו בראון וג'יימס גיסט היו טובים אצל הסרבים שקיבלו גם תפוקה יפה מסטרטוס פרפרוגלו, לשעבר בהפועל ירושלים, שתרם 11 נקודות מהספסל. אוברדוביץ' פותח את העונה עם שני הפסדים משני משחקים, פתיחת עונה לא אופיינית למועדון הטורקי.

וילרבאן - פנאתינייקוס 78:79

לאחר התבוסה שהנחילה לאולימפיאקוס במחזור הראשון, פגשה הערב וילרבאן את פנאתינייקוס והפתיעה גם אותה. היוונים הוליכו במרבית שלבי המשחק ובתחילת הרבע הרביעי עמדו על יתרון נוח בן 13 נקודות. הצרפתים התקשו מאוד לייצר נקודות ועמדו על 15 אחוזים בלבד מחוץ לקשת, אך בעזרת התעוררות מאוחרת של דוד לייטי שתרם 18 נקודות מהספסל בתוספת למשחק נהדר של טוני ז'קירי (15 נקודות ו-12 ריבאונדים) ניצחה את הרבע האחרון 15:29 וסגרה ניצחון שני רצוף תוך שבוע על יריבה יוונית. 22 נקודות של דשון תומאס לא עזרו ליוונים המאוכזבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully