וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון חמישי רצוף למכבי פתח תקוה, בכורה עצובה לקוליק בלוד

תאי בריבו (67) סידר ללוזונים 0:1 בעפולה ועוד שבוע בפסגה. המאמן הוותיק הובס עם בני לוד 5:1 מול כפר קאסם, 0:0 לנוף הגליל מול בית"ר תל אביב בת ים

צילום וידאו: יניב טוכמן

בווידאו: נבחרת ישראל באוסטריה

המחזור השמיני בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (חמישי) עם שלושה משחקים. מכבי פתח תקוה המשיכה עם הדהירה שלה לליגת העל כשגברה 0:1 על עפולה והשיגה ניצחון חמישי ברציפות. ערן קוליק רשם בכורה מחודשת עצובה בבני לוד, שהובסה 5:1 בביתה מול כפר קאסם. נוף הגליל ובית"ר תל אביב בת ים נפרדו ב-0:0.

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה עם דור חוגי. דני מרון
בכושר נפלא. לידור כהן ודור חוגי/דני מרון

הפועל עפולה - מכבי פתח תקוה 1:0

אין יותר חד צדדי מזה. ניצחון חמישי ברציפות למכבי פתח תקוה, שהנחילה הערב הפסד חמישי ברציפות לעפולה במפגש בין אחת שכנראה תחזור לליגה העל לקבוצה שנראית כרגע כמו מועמדת חזקה לרדת לליגה א'. הקבוצה של גיא לוזון איבדה בדקה ה-53 את אלי בבייב שקיבל צהוב שני שנוי במחלוקת. אלא שדווקא לאחר ההרחקה האורחים השתלטו לגמרי על המגרש ובאו על שכרם עם שער של תאי בריבו (67) שגלגל פנימה כדור רוחב של דור חוגי. אסף אריאלי מעפולה הורחק גם הוא בצהוב שני בדקה ה-90. פתח תקוה כמובן ראשונה עם שבע נקודות יתרון על פני המקום השלישי. עפולה אחרונה עם 2 נקודות בלבד בשמונה מחזורים כשאפילו אשקלון מעליה למרות שפתחה את העונה במינוס תשע. עידן בר און, שנטש את יבנה בפתיחת העונה לטובת משרה "מפתה" בלאומית, סופר כבר הפסד שלישי רצוף שלו וחמישי של קבוצתו.

בני לוד - מ.ס. כפר קאסם 5:1

בעונה שעברה ערן קוליק היה המושיע של בני לוד אחרי שהשאיר אותה בליגה עם מסע היחלצות מרשים בישורת האחרונה. הערב, המאמן הוותיק שהחליף את אסי דומב בעקבות רצף ההפסדים, רשם בכורה מחודשת עגומה במיוחד מול כפר קאסם, שעל הקווים שלה עמד איציק שאקי בעקבות ההתפטרות של איסמעיל עאמר אחרי ה-2:2 מול הפועל פתח תקוה. עבור בני לוד זה היה הפסד שישי (!) ברציפות כשבכל המשחקים הם ספגו לפחות שלושה שערים. לאטיף אמאדו (18) ואחמד דראושה (19) פתחו בבליץ בתוך דקה. גדעון אקאווה (35) כבש את השלישי ואמאדו השלים צמד אחרי שעה של משחק, דקה אחרי שמוסא טראבין הורחק. בדקה ה-85 איתי אלקסלסי כבש את החמישי בבעיטה יפה מרחוק ומוראד אבו ענזה "המתיק" מעט את גלולת ההפסד דקה לאחר מכן.

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל נוף הגליל 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully