וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "המפתח נגד ריאל מדריד הוא השליטה בקצב"

9.10.2019 / 21:37

מכבי תל אביב מוכנה למשחק בבירת ספרד (22:00, ספורט 5). זוסמן: "ריאל מאוד גבוהה, לטוב ולרע". קארול כשיר אצל המארחת

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי ראשון לציון

מכבי תל אביב תחפש ניצחון בכורה ביורוליג כשתתארח מחר (חמישי, 22:00, ספורט5) אצל ריאל מדריד האימתנית. מכבי הגיעה למדריד כבר ביום שני בערב בשל יום הכיפורים וערכה שני אימונים לפני המשחק בעיר, הראשון ביום שלישי בשעות הצהריים המוקדמות, והשני הערב, אחרי צאת הצום במדריד. במהלך יום הכיפורים לא הייתה פעילות רשמית של הקבוצה.

בניגוד למשחק הקודם במוסקבה, אל המשחק במדריד יצאה מכבי עם כל 14 שחקני הסגל, כשאנג'לו קלויארו שסבל מפציעה שהשביתה אותו בשבועות האחרונים, חוזר לאימונים מלאים. המאמן יאניס ספרופולוס שוקל לרשום את קלויארו להתמודדות על חשבון אחד משחקני סוף הרוטציה - ככל הנראה ג'ייק כהן, כשסנדי כהן אמור להיות השחקן הנוסף שלא יתלבש.

"יש לנו משחק מול קבוצה יציבה מאוד, ששמרה על אותה ליבת סגל הרבה שנים ועם אותו מאמן ופילוסופיית משחק", אמר המאמן יאניס ספרופולוס. "אנחנו צריכים להתעלות לרמה גבוהה ולהיצמד לתכנית המשחק שלנו. אנחנו צריכים לשלוט בקצב, שזה מפתח חשוב מאוד למשחק הזה".

יובל זוסמן הוסיף: "ריאל מדריד היא קבוצה מאוד חזקה עם שחקנים שמשחקים יחד הרבה מאוד זמן ועם הרבה מאוד ניסיון. ננסה לבצע את שיטת המשחק שהמאמן עבד איתנו עליה בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים ולנסות להיות אגרסיביים לאורך כל המשחק. ריאל קבוצה מאוד מאוד גבוהה, לטוב ולרע - גובה גם מצביע על איטיות ודברים כאלה. ננסה לעשות את זה הכי טוב שאפשר, לנצל את היתרונות שלנו בקטע הזה ולעשות את זה בצורה הכי טובה שאפשר".

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
מכבי תל אביב רוצה לשחק מהר. זוסמן/ברני ארדוב

החדשות הטובות בקרב הבלאנקוס מגיעות מכיוונו של ג'ייסי קארול, שנפצע לפני שבוע וחצי מול מורסיה ויהיה כשיר להתמודדות. השחקן היחיד שלא יעמוד לרשות פאבלו לאסו הוא טריי תומפקינס הפצוע.

"מכבי ביצעה הרבה שינויים והפכה אתלטית והתקפית, אמר מאמן ריאל, שניצח במחזור הפתיחה את פנרבחצ'ה. "אפשר לראות את מגע ידו של ספרופולוס ומאז סוף העונה שעברה קשה לנצח אותם. יש להם סגל עמוק עם שחקנים צעירים שמתפתחים מהר כמו זוסמן ואבדיה, ולדעתי מדובר באחת הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב ביותר בפתיחת העונה, כך שאני בטוח שיהיה לנו קשה".

ג'ורדן מיקי, שפתח היטב את דרכו בריאל מדריד, הוסיף: "מכבי קבוצה קשוחה וטובה, יש לה הרבה שחקנים מוכשרים חדשים אז נצטרך להיות בשיאנו. אנחנו עדיין צריכים להשתפר, הפרטים הקטנים יכריעו את המשחק".

ג'ייסי קארול שחקן ריאל מדריד. GettyImages
סגל כמעט מלא ללאסו. קארול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully