וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: מכבי ראשון לציון הפסידה לווירטוס בולוניה 96:77

פתיחת העונה הלא טובה של הכתומים נמשכה עם עוד הפסד בהפרש דו ספרתי. החבורה של גודס דווקא חזרה מפיגור דו ספרתי, אבל קרסה מיד לאחר מכן

ג'ורדן סווינג שחקן מכבי ראשון לציון מול פרנק גיינס שחקן וירטוס בולוניה. Ciamillo - Castoria, אתר רשמי
הקאמבק לא הספיק. סווינג/אתר רשמי, Ciamillo - Castoria

מכבי ראשון לציון הפסידה הערב (רביעי) 96:77 לווירטוס בולוניה בחוץ במשחק במסגרת המחזור השני ביורוקאפ. הכתומים המשיכו את פתיחת העונה הלא מוצלחת שלהם, שכללה תבוסה לפורמיתיאס ב-33 הפרש והפסד למכבי תל אביב ב-15 הפרש בשבוע שעבר. לזכותה של ראשון לציון עומדת העובדה שבולוניה נחשבת לאחת מהקבוצות הטובות באיטליה ובוודאי ביורוקאפ, ובקיץ היא התחזקה מאוד אחרי שהשקיעה סכומי כסף גדולים.

האיטלקים נטלו את ההובלה מהפתיחה, נהנו מצליפות של פרנק גיינס מחוץ לקשת ועלו ליתרון 12:21 לקראת סוף הרבע הראשון. ראשון חזרה, בולוניה צלפה שתי שלשות ועלתה ל-20:32, אבל דריל מונרו וג'ורדן סווינג השיבו אותה לפיגור מינימלי 37:33 ול-45:40 במחצית.

הכתומים נגסו במינום גם בפתיחת הרבע השלישי ואחרי כמה דקות הצליחו להשלים את המהפך ולעלות ל-50:52. זה היה הרגע שהעיר את האיטלקים וריצת 4:16 סידרה להם יתרון דו ספרתי פעם נוספת. ברבע האחרון וירטוס כבר טיפסה ל-62:79. בשלב הזה המשחק הפך לגארבג' טיים ועד הסיום שתי ההגנות הורידו הילוך והאיטלקים ניצחו 77:96.

הרבו לקלוע לווירטוס בולוניה: פרנק גיינס 21, סטפן מרקוביץ' 15, ג'אמפאולו ריצ'י 11 ו-10 ריבאונדים, מילוש תאודוסיץ' 11.

קלעו למכבי ראשון לציון: אלכס המילטון 18, ג'ורדן סווינג 17, דריל מונרו 14, אדם אריאל 12, ג'ונתן וויליאמס 5, דבון סאדלר, 3, עוז בלייזר, אלכס צ'וברביץ', נמרוד טישמן ונועם דברת 2 כ"א.

דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון מול ג'מפאולו ריצ'י שחקן וירטוס בולוניה. Ciamillo - Castoria, אתר רשמי
קלע 14. מונרו/אתר רשמי, Ciamillo - Castoria

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully