וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסטיאן שווינשטייגר הודיע על פרישה: "אשאר נאמן לכדורגל"

בגיל 35, שם הקשר סוף לקריירה נפלאה שלקחה אותו מבאיירן מינכן, למנצ'סטר יונייטד ואז ל-MLS. יואכים לב: "מהגרמנים הגדולים אי פעם"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: האקסית ממנצ'סטר יונייטד

בגיל 35, הודיע היום (שלישי) בסטיאן שווינשטייגר על פרישה מכדורגל. "אוהדים יקרים, הגיע הזמן, אסיים את קריירת המשחק שלי עם תום העונה", כתב הקשר הגרמני הנהדר בחשבון האינסטגרם שלו. "אני רוצה להודות לקבוצות שלי, באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד, שיקגו פייר ונבחרת גרמניה. זו היתה תקופה בלתי רגילה. וכמובן, אני רוצה להודות לאשתי אנה איבנוביץ' ולמשפחתי על התמיכה. להגיד שלום כשחקן פעיל גורם לי להרגיש קצת נוסטלגי, אבל אני מחכה לאתגרים הבאים שממתינים לי. אשאר נאמן לכדורגל".

שווינשטייגר גדל במחלקת הנוער של באיירן מינכן ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2002. בשורות הבווארים שיחק 2015 והפך לאחד הקשרים הטובים באירופה ולקבלן תארים - שמונה אליפויות היו לו עם קבוצת הפאר ממינכן, שבעה גביעים וזכיה אחת בליגת האלופות. בקיץ 2015 נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד, אולם הגעתו של ז'וזה מוריניו למועדון לא היטיבה עימו. ב-2017 המשיך את הקריירה בארצות הברית וחתם בשיקגו פייר, בה סיים את הקריירה עם 85 הופעות, 8 שערים ו-15 בישולים.

בנבחרת גרמניה רשם קריירה מפוארת לא פחות עם 121 הופעות - מקום רביעי בכל הזמנים במדי המאנשאפט - ו-24 שערים. הוא הופיע בארבע אליפויות אירופה ושלושה מונדיאלים, וב-2014 סייע לגרמנים לזכות בגביע העולם.

"הוא אחד הגרמנים הגדולים בכל הזמנים", אמר המאמן הלאומי יואכים לב. "שחקן גדול, אישיות ענקית, תמיד כן, תמיד אמפתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully