וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כובשת: לברצלונה יש את מספר המבקיעים הגבוה ביותר באירופה

לא פחות מ-12 שחקנים שונים כבשו עבור אלופת ספרד בליגה, שניים מהם נוספו במשחק האחרון נגד סביליה. איבן ראקיטיץ' לא שותף לחגיגה, וצפוי למצוא קבוצה חדשה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של מנצ'סטר יונייטד לניוקאסל

ניצחונה של ברצלונה על סביליה (0:4) ביום ראשון הוכיח שאלופת ספרד תאבק בכל הכח כדי להגן על השליטה שלה בליגה הספרדית. אחרי שלושה ניצחונות רצופים ועליה אל המקום השני בטבלה שתי נקודות בלבד אחרי ריאל מדריד, כאשר הקלאסיקו מחכה בסוף החודש, ברצלונה הפכה לקבוצה עם מספר הכובשים הגדול ביותר בחמש הליגות הבכירות באירופה, 12 במספר, שאחראיים על 20 שערי ליגה.

הספרדיות היחידות שמתקרבות אליה הן ריאל מדריד וגרנאדה עם עשרה כובשים, כאשר בפריס סן ז'רמן, ליברפול ומנצ'סטר סיטי ישנם תשעה כובשי שערים. במשחק האחרון נגד סביליה נוספו שני כובשים חדשים לרשימה, עם שערי בכורה של ליאו מסי ועוסמאן דמבלה שהיו פצועים וכעת חזרו לכושר משחק מלא. המוביל ברשימת הכובשים הוא לואיס סוארס עם ארבעה שערי ליגה עד כה.

ליאו מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
שער הבכורה של מסי, בבעיטה חופשית/GettyImages

מי שלא שותף לכיבושים של בארסה, ולמעשה אינו נמצא זמן רב כל כך על כר הדשא הוא איבן ראקיטיץ'. הקשר הקרואטי, שלו היה מקום קבוע בהרכב ברצלונה בעונה שעברה, שיחק עד כה העונה רק 157 דקות בליגה, ועוד 30 דקות בליגת האלופות. הקשר פתח בהרכב רק במשחק החוץ מול גראנדה, ואף נותר מחוץ לסגל הקבוצה למשחק נגד ויאריאל במחזור השישי. לשם השוואה, בנקודה זו בעונה שעברה ראקיטיץ' שיחק 818 דקות בכל המסגרות, ופתח בהרכב בתשעה משחקים.

ניכר שאחד המושפעים העיקריים מהגעתו של פרנקי דה יונג לקבוצה הוא הקרואטי. ראקיטיץ' התעקש בתחילת העונה שההולנדי הצעיר לא יהווה מכשול עבורו כיוון שהם לא משחקים באותה העמדה, אך כרגע ישנם שני מערכים שארנסטו ואלוורדה משתמש בהם בקישור, ואף אחד מהם לא כולל את הקרואטי. במערך אחד סרחיו בוסקטס משחק כקשר אחורי וליידו משחקים ארתור ודה יונג, ובשני דה יונג מופקד כקשר האחורי, ומצדדיו משחקים ארתורו וידאל וארתור. נוכח נתונים אלה, לא היה זה דבר מפתיע אם ראקיטיץ' בן ה-31 ימצא קבוצה חדשה כבר בחלון החורף הקרוב. ברצלונה מצידה פותחת את הדלת להצעות, ותקווה לצאת ברווח מקסימלי.

איבן ראקיטיץ', ארתורו וידאל שחקני ברצלונה. GettyImages
וידאל גם תפס את מקומו בהרכב. איבן ראקיטיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully