וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הודעת השחרור: ז'אורז'יניו ובית"ר ירושלים מנסים להימנע מהליך משפטי

8.10.2019 / 9:47

המועדון החל בשיחות גישור עם הקשר המאוכזב. סוכנו: "חשוב לו לסיים את זה יפה ומכובד, גם הוא רוצה כבר לשים את זה מאחוריו". שחקנים בקבוצה חיזקו אותו: "כואב לראות מה עובר עליו"

יניב טוכמן

בווידאו: נבחרת ישראל מתכוננת לאוסטריה

עיקרי הדברים

- ז'אורז'יניו ובית"ר ירושלים בשיחות גישור אחרי הודעת השחרור

- סוכנו: "חשוב לו לסיים את הפרק הזה בצורה יפה ומכובדת"

- שחקנים בבית"ר חיזקו אותו: "כואב לראות מה עובר עליו"

- ז'אורז'יניו למקורביו: "אומרים שלא אחזור לשחק? נחכה ונראה"

seperator

אחרי שבית"ר ירושלים הודיעה לו שחוזהו מבוטל ודרשה ממנו להחזיר את הרכב והדירה - ז'אורז'יניו החל בשיחות עם הקבוצה במטרה להימנע מהליך משפטי. סוכנו של השחקן איתן מזרחי אמר הבוקר: "אנחנו רוצים להימנע מכל הליך משפטי ולסיים את זה יפה. יש אנשים טובים בבית"ר כמו אלי אוחנה, בניון וחוגג, זאת סיטואציה שאף אחד לא שמח שהוא נקלע אליה וגם ז'אורז'יניו רוצה לסיים אותה ולשים את הכל מאחוריו. הוא אוהב את בית"ר ואת ישראל וחשוב לכולנו לסיים את זה יפה ומכובד, כיאה ליחסים בין הצדדים לאורך כל התקופה".

הקשר יצא אתמול קצת בהלם מהפגישה עם אלי אוחנה בה התבשר על ביטול חוזהו ונדרש שלא להגיע לאימונים. חלק אנשי המועדון עודדו אותו וגם חלק מהשחקנים שלחו לו הודעות. "אנחנו לא נכנסים בינו לבין המועדון, אבל פשוט כואב מה שעובר עליו", אמר אחד השחקנים. "הוא עם הראש באדמה, מתוסכל שתקופה כל כך ארוכה הוא לא מצליח לחזור לשחק כדורגל. זה יותר חשוב מכסף או מכל דבר אחר ולכן ליבי איתו. הכי חשוב שיתאושש ויחזור לשחק, הוא גם כל הזמן אומר שזה הדבר הכי חשוב עבורו".

ז'אורז'יניו משוכנע שלאחר שיסיים את הליך השיקום שלו בעוד מספר שבועות הוא יוכל למצוא קבוצה כבר בחלון ההעברות בינואר ולחזור לשחק. אם השחקן יגיע להבנות עם בית"ר הוא יטוס לברזיל כבר בימים הקרובים ויחזור לקראת ינואר להתרשמות בישראל באחת הקבוצות שמעוניינות בו. "כולם יכולים להגיד שלא אחזור לשחק, אבל אנחנו עוד נדבר בהמשך העונה. אני יודע מה המצב שלי ובטוח שאחזור", אמר אתמול הברזילאי.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים הודיעה לז'אורז'יניו: החוזה שלך מבוטל

לכתבה המלאה
ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
מקווה לחזור בהקדם. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully