וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ליכט: "אחרי המשחק מול אתלטיקו אמרתי לעצמי, 'זה לא השחקן שאני'"

הבלם הצעיר של יובנטוס לא התחיל את העונה בכושר שיא, אך בראיון לרשת פוקס ספורט משדר הרבה רוגע: "אני רק צריך להתרגל, אני שחקן שונה ממה שהייתי"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר הפסדה של מנצ'סטר יונייטד לניוקאסל

פתיחת העונה של מתייס דה ליכט ביובנטוס לא היתה חלקה. הבלם ההולנדי בן ה-20 נרכש בעבור 75 מיליון יורו מאייאקס, אך המשחקיו הראשונים חבלי הלידה וההתרגשות הורגשו היטב. במשחק הליגה מול נאפולי שתי טעויות של הבלם גרמו לשני שערים, ולמרות שיובנטוס לקחה את שלוש הנקודות אחרי ניצחון 3:4, הרבה גבות הורמו נוכח היכולת שהראה ההולנדי.

במשחק ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד (2:2), גם כן ייחסו את הקאמבק המאוחר של האדומים לבנים ליכולת לא טובה של הבלם הצעיר. למרות זאת, לאט לאט דה ליכט מתאקלם ביבנטוס, ובראיון לרשת "פוקס ספורט" הוא מספר על החודשים הראשונים שלו באיטליה.

מתיאס דה ליכט שחקן יובנטוס, לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. GettyImages
היה קרב קשה נגד אינטר. דה ליכט מול לאוטרו מרטינס/GettyImages

"אחרי המשחק נגד אתלטיקו מדריד אמרתי לעצמי: 'זה לא השחקן שאני'", אמר ההולנדי. "אחרי שהבנתי את זה, התחלתי לשחק עם יותר ביטחון ומאז יש עליה ביכולת שלי. לא רציתי לבצע טעויות, אבל אף פעם לא עליתי למשחק עם לחץ על תג המחיר הגבוה שלי. אני עדיין חושב שיובנטוס עשתה רכישה מצויינת שהביאה אותי".

דה ליכט התייחס להתמודדות מול אינטר ביום ראשון האחרון (1:2 לגברת הזקנה, שחזרה למקום הראשון בטבלה): "במשחק היתה מלחמה, היה קרב מאד אינטנסיבי. הביקורות מאוד חותכות אם אתה עושה משהו לא נכון, אלו הם חייו של כל השחקן הגנה. משחקים כאלה כמו נגד אינטר הם נהדרים כדי למדוד את היכולת שלי, אין כאלה משחקים כל שבוע. אני מנסה ללמוד מהטעויות שלי".

"אני שחקן שונה ממה שהייתי פעם", אמר הבלם בן ה-20. "בנבחרת היו לי חמישה או שישה משחקים טובים מאד, אז אני יודע שביובנטוס אני רק צריך להתרגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully