וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין מושלמת: סן פרנסיסקו הביסה 3:31 את קליבלנד המאכזבת

הניינרס ניצלו ארבעה איבודי כדור של הבראונס כדי לטפס למאזן 0:4. שני טאצ'דאונים לג'ימי גארופולו, משחק נורא לבייקר מייפילד מנגד

המחזור החמישי ב-NFL ננעל הלילה (בין שני לשלישי) עם הצגה גדולה של סן פרנסיסקו (0:4), ששמרה על מאזן מושלם אחרי שהביסה בבית 3:31 את קליבלנד המאכזבת (3:2).

מהרגע הראשון של המשחק הזה, הכל הלך לכיוון אחד. הגנת הניינרס בלמה בזריזות את ההתקפה האורחת ובמהלך ההתקפי הראשון שלהם במשחק המשחק, המקומיים השיגו טאצ'דאון של 83 יארד מריצה של מאט בריידה.

הצרות של הבראונס נמשכו והמהלך הבא היה חטיפה של ריצ'רד שרמן ממסירה של בייקר מייפילד ועוד לפני סוף הרבע הראשון, ג'ימי גארופולו הוביל של 74 יארד וסיים אותו בטאצ'דאון לבריידה.

זה לא נגמר, כי כאן הגיע פאמבל של מייפילד, אך למזלו הפעם הניינרס פספסו את שער השדה ודווקא קליבלנד השיגה אחד. בפיגור 14:3, אבל עם המומנטום, מייפילד שוב מסר לידיים הלא נכונות, הפעם מקו ה-6 של הניינרס וזה פחות או יותר גמר את המשחק, כי סן פרנסיסקו עברה במהרה חצי מגרש והשיגה טאצ'דאון שלישי, על סף המחצית.

לפני ההפסקה, הניינרס החמיצו עוד שער שדה ואחרי היה להם גם ניסיון שנחסם, ביום עגום מאוד לרובי גולד, אבל בין לבין, גארופולו מצא את ג'ורג' קיטל באנדזון ובהמשך, לקינוח, הבראונס גם פימבלו פאנט, מה שהוביל לשער שדה.

גארופול סיפק 181 יארד וצמד ושאר הנזק נעשה על הקרקע, עם 114 יארד של בריידה, 91 של טבין קולמן וטאצ'דאון לכל אחד מהם. מייפילד סיים עם 8 מ-22, 100 יארד, שני איבודים באוויר ופאמבל. 87 יארד בריצה לניק צ'אב, אודל בקהאם ג'וניור לא היה קיים עם 27 יארד בשתי תפיסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully