וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: סנט לואיס, וושינגטון וטמפה ביי נשארו בחיים

הקרדינלס ניצחו 4:5 את אטלנטה עם חבטת הקרבה של יאדייר מולינה באינינג העשירי וקבעו משחק 5. הנשיונאלס יחזרו ל-LA לקרב מכריע מול הדודג'רס אחרי 1:6. הרייז הביסו 3:10 את יוסטון. היאנקיז השלימו סוויפ

טמפה ביי, סנט לואיס וגם וושינגטון הצליחו להישאר בלילה שבין שני לשלישי בחיים בפלייאוף ה-MLB עם ניצחונות ביתיים.

טמפה ביי - יוסטון 3:10 (1:2 לאסטרוס)

האסטרוס המפחידים הגיעו לסגור עניין, אבל לרייז היו תכניות אחרות והם חבטו בזאק גריינקי וקבעו משחק 4, הלילה ב-23:15. טמפה נעזרה בארבעה הומראנים בסך הכל, כולל אחד בן שלוש ריצות של קווין קיירמאייר כבר באינינג השני וגריינקי נמשה אחרי 3.2, בעוד צ'ארלי מורטון מספק חמישה ותשעה טובים.

סנט לואיס - אטלנטה 4:5 (2:2 בסדרה)

הסדרה הכי דרמטית תלך למשחק מכריע באטלנטה, בליל רביעי החל מ-0:02, אחרי שיאדייר מולינה הבלתי נגמר הוביל את הקארדס לניצחון. סנט לואיס פתחה עם בק-טו-בק הומראנים ומרסל אוזונה הוסיף בהמשך את השני שלו, אך הברייבס הפכו עם שלוש ריצות בחמישי ועלו ל-3:4. באינינג השמיני, עם שני אאוטים, מולינה איזן עם סינגל ובעשירי, הוא הכריע עם חבטת הקרבה.

וושינגטון - לוס אנג'לס דודג'רס (2:2 בסדרה)

הנאטס לא היו אמורים להפריע לסגנית האלופה, אבל גם הסדרה הזו הולכת למשחק 5, ב-LA בין רביעי לחמישי (3:37). גם כאן, שני ותיקים היו חתומים על הניצחון: ריאן צימרמן עם הומראן בן שלוש ריצות באינינג החמישי ומקס שרצר, עם שבעה אינינגים, שבע הכשות ושני אאוטים אדירים אחרי שמילא את הבסיסים בשביעי.

מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 5:1 (היאנקיז ניצחו 0:3 בסדרה)

היחידה שכבר השלימה את העפלתה לשלב הבא היא ניו יורק, שמעכה את הטווינס עם 7:23 בריצות לאורך שלושת משחקי הסדרה וכמה מהלכי הגנה גדולים באינינג התשיעי של משחק 3. לואיס סברינו יצא מבלגן באינינג השני, ארולדיס צ'פמן סגר את הדלת וניו יורק תחכה ליריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully