וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "בעונה כזו אפשר לקבל התקף לב", רוני אוואט: "לא מתעסק בשיפוט"

מאמן קרית שמונה שחרר אוויר: "תמיד אמרתי שיש לי קבוצה טובה ותמיד האמנתי". על המפגש מול באר שבע במחזור הבא: "הכי טובה בארץ". מאמן אשדוד: "סילבסטר עוד לא מוכן"

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: עידן ורד שב לאימוני בית"ר ירושלים

אנשי עירוני קרית שמונה שחררו לא מעט לחץ בסיום המשחק הערב (שני) בו ניצחו לראשונה העונה, 0:2 את מ.ס. אשדוד. הרחקה מוקדמת של גיל כהן סידרה למארחת יתרון בדקה ה-13 מנגיחה של מרכוס דיניז, וג'יימס הכפיל את התוצאה בדקה ה-21. גם כרטיסים אדומים למגנים השמאליים גל שיש ואמיר בן שמעון, לא מנעו את ניצחון הבכורה של קרית שמונה ואת ההפסד הראשון העונה של מ.ס. אשדוד בכל המסגרות.

מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
סוף סוף ניצחון. מסאי דגו/סוכנות ג'יני

הראשון שיכול לנשום לרווחה הוא מאמנה של קרית שמונה, מסאי דגו: "בעונה הזו אפשר לקבל התקף לב. ב-0:2 אנחנו מקבלים שני אדומים. המחצית השנייה הייתה באמת הזויה, אבל תמיד אמרתי שיש לי קבוצה טובה ותמיד האמנתי. פתחנו טוב ואגרסיבי, עכשיו יש לנו פגרה ויום כיפור, נבקש סליחה ממי שצריך ונהיה מוכנים למשחק הבא בבאר שבע. כל מי שמכיר אותי יודע שאני אתן תמיד 200 אחוז, התנתקתי מכל הדיבורים על המעמד שלי. אני מאמין בעצמי ובקבוצה, זו הדרך שלי. תמיד בישראל המאמן בסכנה ויש מאמנים אחרים שמחכים להיכנס. היום ראיתי מחויבות. עשינו שינוי קטן בראש. במחזור הבא יש לנו משחק עם הקבוצה הכי טובה בארץ. הניצחון הזה מוקדש לאיזי שרצקי שנתן לי את כל הכלים להצליח, אני באמת מעריך את זה".

הקשר איסמעיל ריאן הוסיף: "עברנו תקופה מאוד קשה, סבלנו בחודש האחרון. פתחנו את העונה לא טוב בכלל ולא הצלחנו לעצור את כדור השלג. באנו היום במטרה אחת - להביא את הניצחון ובעצם להתחיל את העונה. עבדנו קשה כל השבוע והבטחתי לשחקנים שאם ננצח נקבל חופש בסופ"ש הזה. אני שמח שהשגנו את שלוש הנקודות. לא רק מסאי אשם, כולנו היינו בתקופה לא טובה. אני שמח שאנחנו מתחילים לצבור נקודות והפנים למשחק הבא".

רוני אוואט, מאמן מ.ס. אשדוד: "אין לי רצון להיכנס לעניין השופטים או לתרץ. אני מקבל את ההחלטות שהיו. לא שיחקנו טוב, התחלנו מהוסס. חבל, הייתה לנו הכנה טובה. היינו צריכים לרדוף מהרגע הראשון, כשבמהלך שאחרי האדום כבר ספגנו את השער. עדיין, לחצנו במחצית השנייה וגרמנו להם לשתי הרחקות, אבל זה לא הספיק. לא רצינו שיגיע ההפסד הראשון, נצטרך לדעת לתקן במשחק הבא ולהחזיר את הנקודות. יקוב סילבסטר הגיע לא מוכן, יהיה לנו עוד שבועיים להכשיר אותו במהלך הפגרה. כרגע אנחנו לא רוצים לסכן אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully