וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרחים לטראורה: שלושה ישראלים זכו ביותר מ-85 אלף שקלים

השלושה ניחשו את הפסדה הסנסציוני של מנצ'סטר סיטי לוולבס ואת ניצחונה של חטאפה על ריאל סוסיאדד. ישראלי נוסף הכפיל מאה שקלים וזכה ב-7,200 שקלים

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: עידן ורד שב לאימוני בית"ר ירושלים

המחזור האחרון סיפק כמה הפתעות ברחבי אירופה, היו כאלה שעשו מכך עשרות אלפי שקלים. הישראלי הראשון שלח טופס עם ארבעה משחקים בעלות של ארבעים שקלים ולאחר שראה את הנולד בכל ארבעת המשחקים הכפיל את סכום הימורו לכדי 28,514 שקלים עם יחס זכייה של פי 712. בטופס ניחש נכונה הישראלי כי מנצ'סטר סיטי תפסיד לוולבס, ניוקאסל תנצח את מנצ'סטר יונייטד, בני יהודה תפסיד להפועל כפר סבא וריאל סוסיאדד תפסיד לחטאפה.

הישראלי השני שלח גם הוא טופס של ארבעה משחקים בעלות של שלושים שקלים ולאחר סיום המחזור הכפיל את הסכום שהשקיע לכדי 29,162 עם יחס זכייה של פי 972. הטופס כלל את ניצחונה של פורטונה סיטארד על פיינורד, הפסדה של סיטי לוולבס, הפסדה של בני יהודה לכפר סבא והפסדה של ריאל סוסיאדד לחאטפה.

אדאמה טראורה שחקן וולבס. GettyImages
סידר לכמה ישראלים הרבה כסף. אדאמה טראורה/GettyImages

הישראלי השלישי שחייך כל הדרך לתחנה, שלח טופס ווינר עם ארבעה משחקים בעלות של עשרים שקלים ולאחר שצפה את כל ארבעת תוצאות המשחקים הכפיל את עשרים השקלים שהשקיע לכדי 27,773 עם יחס זכייה של פי 1,388. הטופס כלל את ניצחונה של ליבינגסטון על סלטיק, הפסדה של סיטי לוולבס, הפסגה של בני יהודה לכפר סבא והפסדה של סוסיאדד לחטאפה. שלושת הישראלים השקיעו יחד תשעים ש"ח וזכו יחדיו ב-85,449 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully