וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: אחווה שעב מליגה ג' עלתה לסיבוב ז', בני ממב"ע שוב הפתיעה

שעב הדהימה בהארכה את הפועל כפר קנא מליגה א', ממב"ע מליגה ב' הדיחה את איכסל בפנדלים. גם מרמורק, אדומים אשדוד ויבנה עלו לשלב בו תצטרפנה נציגות הלאומית, נורדיה הודחה על ידי קרית מלאכי

קבוצה אחת מליגה ג' הבטיחה היום (שני) את מקומה בסיבוב ז' של גביע המדינה, בו תצטרפנה למעגל המשחקים גם נציגות הליגה הלאומית. הסינדרלה היא מכבי אחווה שעב מליגה ג' גליל עליון, שהדהימה בחוץ את הפועל כפר קנא מליגה א' צפון ועלתה בזכות ניצחון 1:2 בהארכה. שער עצמי של מוחמד עבאס בתוספת הזמן הציל את שעב מהפסד וכפה הארכה, ובדקה ה-113 הושלם המהפך.

בני ממב"ע מליגה ב', שבינואר 2018 שיחקה מול מכבי תל אביב בסיבוב ח', הפתיעה גם היא עם ניצחון בפנדלים על הפועל איכסל, היורדת מהליגה הלאומית, אחרי 2:2 ב-120 דקות.

משחק רב שערים היה בחולון, שם בית"ר רמת גן מליגה ב' הפתיעה את ירמיהו חולון מליגה א' צפון עם ניצחון 4:5. מודחת נוספת מליגה א' דרום הייתה מ.כ. אור יהודה, שהפסידה 1:0 בשדרות לקבוצה של עופר טלקר מליגה ב' אחרי שער של רפי עמוס שגם החמיץ פנדל.

שוער בני ממב"ע אייל וקראט. מגד גוזני
משחק בבני ממב"ע גם בגיל 46. אייל וקראט/מגד גוזני

במשחק על טהרת ליגה א' דרום, מכבי יבנה הביסה 0:3 את מכבי קביליו יפו. שון מלכה, אקס הפועל תל אביב ובני יהודה, סיפק הצגה עם צמד, כולל שער נפלא בכדור חופשי. דור מלכה התכבד בשער הראשון. אדי אדרי כבש גם הוא צמד והוביל את אדומים לאשדוד ל-1:6 בחוץ על שיכון ותיקים רמת גן מליגה ג'.

מוליכת המחוז הדרומי, הפועל מרמורק, הסתפקה ב-0:1 קטן בערד משער של ליאל כהן (26) בעוד בית"ר נורדיה הפסידה בפנדלים למכבי קרית מלאכי מליגה ב' ולא תהיה בשלב הבא.

העולות לסיבוב ז'

ליגה א': עירוני אשדוד (עלתה אוטומטית), הפועל מרמורק, אדומים אשדוד, מכבי יבנה, מ.ס. טירה, הפועל כאוכב, מכבי צור שלום, מכבי קרית אתא.

ליגה ב': בית"ר כפר סבא, בית"ר רמת גן, עירוני שדרות, עירוני נשר, בני ממב"ע, מכבי בני ריינה, מכבי קרית מלאכי

ליגה ג': מכבי אחווה שעב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully