וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הדרך: וושינגטון פיטרה את ג'יי גרודן

הרדסקינס, אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון, נפרדו מהמאמן שהוביל אותם מאז 2014. גרודן סיים את דרכו בבירה עם מאזן 49:1:35 והופעת פלייאוף בודדת

ג'יי גרודן מאמן וושינגטון רדסקינס. AP
חמש שנים וקצת של אכזבות. גרודן/AP

זה היה בלתי נמנע והיום (שני) זה גם קרה: אחרי שפתחה את העונה במאזן 5:0, כולל תבוסה ביתית 33:7 לאלופה ניו אינגלנד פטריוטס אתמול, וושינגטון פיטרה את המאמן ג'יי גרודן.

מעמדו של גרודן היה מעורער עוד לפני תחילת העונה, אך הפתיחה האיומה חרצה את גורלו רשמית. אם בעונה שעברה עוד שיחק עבורו אלכס סמית', הרי שאחרי הפציעה הקשה שלו, הוא הוחלף בקייס קינום החלש. בשבוע שעבר נזרק למערכה הרוקי דוויין האסקינס, שנראה אבוד לחלוטין מול הג'איינטס והשבוע היה זה קולט מקוי, שגם הוא נותר חסר אונים.

הבעלים דניאל סניידר והג'נרל מנג'ר ברוס אלן נפגשו הבוקר עם גרודן במשרדי הקבוצה מהבירה והודיעו לו כי הם החליטו להיפרד. ביל קלהאן, עוזר המאמן/מאמן קו ההתקפה, יהיה המחליף הזמני של גרודן והרדסקינס יתחילו לחשוב על העתיד. "בחמשת המשחקים הראשונים, הקבוצה כמובן לא שיחקה בהתאם לציפיות והאחריות היא של כולנו", נמסר בהודעת הרדסקינס.

גרודן, שהגיע לוושינגטון אחרי שלוש עונות מוצלחות כמתאם ההתקפה של סינסינטי, עשוי לשוב לבנגאלס או לחלופין, להתאחד עם אחיו ג'ון באוקלנד. הוא סיים את חמש העונות וקצת שלו בוושינגטון עם הופעת פלייאוף בודדת (הפסד לפאקרס ב-2015/16) ומאזן חלש של 49:1:35 ומצטרף לסטטיסטיקה העגומה: אף מאמן לא עזב את הרדסקינס עם מאזן חיובי מאז שסניידר קנה את הקבוצה ב-1999.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully