וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "זה מייאש, בכל שבוע אומרים שבמשחק הבא יבוא הניצחון"

7.10.2019 / 7:35

תחושות קשות בהפועל תל אביב לאחר 11 משחקים ללא ניצחון. ניסו אביטן: "שיספרו לנו גם משחקי אימון, אנחנו מאוכזבים לא פחות מהקהל". המאמן יצא מיציאה צדדית כדי להימנע ממפגש עם הקהל המוחה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תחושות קשות היו בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב אמש (ראשון) לאחר התיקו 2:2 מול רעננה. האדומים כבר הריחו את הניצחון אחרי שקמארה וקיירמה עשו מהפך, אבל כרם ארשיד השווה בדקה ה-80 כדי להנחיל לאדומים משחק 11 (!) ברציפות ללא ניצחון ולהעלות עוד יותר את מפלס הלחץ בוולפסון.

שחקן הפועל תל אביב, מרווין פרסמן. יוסי ציפקיס
"כמה זה מאכזב". מרווין פרסמן אמש/יוסי ציפקיס

מרווין פרסמן אמר באכזבה לחבריו בסיום: "זה היה משחק שלנו, מילא לא להבקיע את השלישי אבל צריך לשמור על התוצאה, כמה זה מאכזב". חלק מהשחקנים נשברו בסיום ונשכבו על כר הדשא, ואף אמרו: "זה מייאש, כל שבוע אומרים ששבוע הבא יבוא הניצחון הראשון וזה לא קורה, הקהל כבר איבד סבלנות ואנחנו לא מתקרבים לכלום". במחצית אמר ניסו אביטן לשחקנים: "חזרנו מפיגור, זה משחק שלנו, נמשיך לדחוף קדימה, גם מהצדדים ונגמור את המשחק".

ראשי המועדון הבהירו כי מעמדו של אביטן אינו על הפרק וכי הם מרוצים מעבודתו ודרך התנהלותו. שרון ניסנוב והמאמן יצאו אתמול מיציאה צדדית על מנת להימנע מחיכוך עם הקהל שהמתין בחוץ. אחד הבעלים אמר אתמול: "אנחנו בתקופה מקצועית קשה, הקהל צריך לעזור לנו לצאת ממנה ולא להלחיץ עוד יותר את המערכת, זאת הקבוצה שלהם לפני הכל. הם עושים טעות גדולה, אנחנו רוצים להעביר את הקבוצה אבל אין אפילו התעניינות רצינית אחת".

עוד בוואלה!

ניסו אביטן: "כל עוד המערכת מאמינה בי, לא יהיה שינוי"

לכתבה המלאה
ניסו אביטן. פלייר תגובות הפועל רעננה - הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
בלחץ שיא. ניסו אביטן/יוסי ציפקיס

המאמן הגיע בסיום לעמדת הראיונות כשברקע אוהדי הקבוצה מגדפים אותו ואת הנהלת המועדון. אביטן נשאל בסיום על כך שהקבוצה לא ניצחה 11 משחקים בגביע הטוטו ובליגה וענה בעוקצנות: "תספרו גם את המשחקי אימון", ואחר כך הוסיף: "זה היה משחק בידיים שלנו, היינו צריכים לסיים את זה. רעננה בסוף שלחה את כולם קדימה והשוותה. עובדתית אנחנו עם ארבע נקודות ומאכזבים, אבל צריך לראות גם את הדקות הטובות וזה ברח לנו, אבל מבחן התוצאה מאכזב".

על הקהל אמר אביטן: "מבין את הכאב אבל אנחנו כואבים לא פחות ומתוסכלים. זה חלק מהמשחק, נעבור גם את הכעס הזה של הקהל, אנחנו עושים חשבון נפש ובודקים את עצמנו כל שבוע, הקבוצה משחקת טוב יותר, היום זה חמק לנו. נצא לדרך חדשה נגד כפר סבא? אי אפשר לדעת, יש שבועיים, נתארגן מחדש, נעבוד קשה ונראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully