וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "כל עוד המערכת מאמינה בי, לא יהיה שינוי"

מאמן הפועל תל אביב רשם משחק 11 ללא ניצחון ושוב שמע את האוהדים קוראים לו להתפטר. קורצקי שהורחק: "VAR ממשיך להעניש אותנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

זה כבר הפך לריטואל קבוע. מאות אוהדים של הפועל תל אביב שבו וקראו הערב (ראשון) "תתפטר" למאמן ניסו אביטן אחרי עוד משחק ללא ניצחון. האדומים נהנו מפנדל מאוד שנוי במחלוקת שנפסק לזכותם ועדיין לא ידעו לנצל את זה בשביל לאסוף שלוש נקודות, כשנפרדו מהפועל רעננה ב-2:2 בחוץ. "אני מבין את התסכול של האוהדים, גם לנו זה כואב", אמר אביטן בלקוניות והוסיף על עתידו: "המערכת מאמינה בי והשחקנים איתי, מבחינתי לא יהיה שינוי".

הפועל תל אביב כבר הוליכה הערב 1:2, ספגה בדקה ה-80 והיא סופרת 11 משחקים ללא ניצחון (5 בגביע הטוטו, 6 בליגה). אביטן הוסיף: "המשחק היה קרוב להיות בידיים שלנו. היינו צריכים להכריע את המשחק, הגענו להזדמנויות לעשות את זה. אבל כולם מכירים את הקלישאה - כשלא כובשים, סופגים. זה היה בידיים שלנו וזה מתסכל מאוד. לכבוש שני שערי חוץ ולצאת עם נקודה זה מאכזב".

אוהדי הפועל תל אביב מוחים נגד ההנהלה. יוסי ציפקיס
שוב מחו נגד ההנהלה והמאמן. אוהדי הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

גם בהפועל רעננה סיימו את המשחק עם טעם של החמצה. מנחם קורצקי שבא בטענות לשופט עידן לייבה בעקבות הפנדל הלא מוצדק שהוא העניק להפועל תל אביב (למרות שצפה שוב ושוב בהילוכים חוזרים), אמר: "כשיש ספק אין מה ללכת ל-VAR. פה היה ספק גדול ובגלל זה השופט גם התעכב חמש דקות. מאז שהתחיל השימוש ב-VAR רעננה רק נענשת - אחר כך גם עושים ועדה ואומרים שאנחנו נענשים לא בצדק. אנחנו מתכוננים לכל משחק, יש לנו משפחות ופרנסה, ופוגעים בנו בכל שבוע. לא היה פנדל, אני אומר את זה בוודאות".

על המשחק עצמו, אמר קורצקי: "זה הפסד לחלוטין. עלינו על הפועל תל אביב בכל פרמטר. עד השוויון המשחק היה בשליטה שלנו, הגענו להרבה מצבים לאורך המשחק, עם קצת יותר ריכוז היינו מנצחים. ספגנו שער מוקדם מדי במחצית השנייה וחבל. אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מסך הנקודות שלנו ולצערי זה עדיין לא מתבטא בטבלה".

עוד בוואלה!

הפועל רעננה והפועל תל אביב נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
בשבילו זה לא תיקו, אלא הפסד. קורצקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully