וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עצבנית על השופט, עוסמאן דמבלה צפוי להחמיץ את הקלאסיקו

הצרפתי אמר ללהאוס "אתה גרוע" ועשוי לספוג הרחקה נוספת, מצוקת בלמים קשה לקראת אייבר. ואלוורדה: "לא מבין מדוע אראוחו הורחק"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי פתיחת עונה רעה מאוד בסטנדרטים שלה, עושם רושם שברצלונה חוזרת ליכולת שאיפיינה אותה גם בעונה שעברה. האלופה הביסה 0:4 את סביליה החזקה, רשמה ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות ובעיקר הצליחה להשלים 180 דקות בליגה מבלי ספיגה. השיפור הזה מגיע באופן לא מפתיע יחד עם החזרה של מסי שהשלים 90 דקות אמש וגם כבש את השער הרביעי בבעיטה חופשית. אלא ששמחת הניצחון התחלפה בדקות הסיום להרגשת דאגה ובעיקר עצבים על השופט מתיאו להאוס, שהרחיק בדקות הסיום גם את הבלם הצעיר רונאלד אראוחו וגם את עוסמאן דמבלה שרק עכשיו חזר לכשירות מלאה.

עוד נגיע למצוקת הבלמים של ברצלונה, אבל לגבי דמבלה, הצרפתי עשוי להחמיץ לא רק את המשחק הקרוב מול אייבר אלא גם את הקלאסיקו בעקבות האדום שספג. בדוח השיפוט של להאוס נכתב כי דמבלה מחה על האדום של אראוחו וניגש לשופט בתנועות מאיימות ואמר לו שהוא "שופט מאוד מאוד רע". דמבלה עשוי לספוג בבית הדין הרחקה נוספת מעבר להרחקה האוטומטית ממשחק אחד והוא עשוי להחמיץ את ריאל מדריד דווקא אחרי שרשם קאמבק חלק מהפציעה וגם הבקיע את אחד השערים אמש.

עוסמאן דמבלה ברצלונה. רויטרס
עשוי להחמיץ את הקלאסיקו בגלל אדום טיפשי. דמבלה/רויטרס

אבל הצרה הגדולה יותר של ברצלונה מגיעה מההגנה. ז'אן טובידו הבלם הצרפתי הצעיר נפצע אתמול והוחלף על ידי אראוחו שהורחק. ג'רארד פיקה קיבל צהוב מכוון כדי להחמיץ את אייבר, בעוד שלנגלה ואומטיטי שני הבלמים הצרפתים הנוספים של המועדון פצועים והמשמעות - לארנסטו ואלוורדה לא יהיה אף בלם כשיר למשחק החוץ הקשה באייבר ביום שבת, אלא אם כן אחד מהבלמים הצרפתים יהיה כשיר עד למשחק.

ארנסטו ואלוורדה התייחס לאחר המשחק להרחקות של שחקניו ואמר: "זו החלטה של השופט, לכל אחד יש דיעה אבל אני ראיתי משחק נקי. אני לא חושב שאראוחו עשה משהו רע שהצדיק כרטיס אדום, אבל אני תמיד רואה את טובת הקבוצה שלי".

אם עד העונה האחרונה סרג'יו בוסקטס המשיך להיות באנקר בהרכב של ברצלונה, העונה הזו מסמלת אולי את תחילת הדעיכה של הקשר האחורי אולי הטוב בעולם בעשור האחרון. ברצלונה עשתה את הקאמבק מול אינטר אחרי שבוסקטס הוחלף ואמש הוא כבר איבד את המקום ב-11 לארתורו וידאל שכבש את השער השני.

ואלוורדה התייחס להחלטה לספסל את בוסקטס ואמר: "שיחקנו טוב עם וידאל מול אינטר ורציתי להמשיך ככה. ארתורו הוא הקשר היחיד שלא פתח באף משחק מתחילת העונה והפעם הגיע זמנו. איבן ראקיטיץ' שוב נכנס כמחליף, אבל הקרואטי יעזוב כמעט בוודאות את הקבוצה בקיץ ואולי אפילו בינואר לאור השחיקה במעמדו וריבוי הקשרים בעמדה הזו.

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה הביסה 0:4 את סביליה

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול סרחיו רגילון שחקן סביליה. רויטרס
חוזר לעצמו בגדול. ליאו מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully