וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין שוב ניצח בסן סירו: "משחק גדול של יובנטוס"

הארגנטינאי שוב כבש שער ניצחון נגד אינטר. סארי: "השחקנים כל כך טובים, שאנחנו מסוגלים לנצח גם כשאנחנו לא בשיאנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

מהפך בפסגה. ה-1:2 של יובנטוס אמש (ראשון) בעל אינטר בסן סירו הזניק את האלופה לפסגה והוריד ממנה את הנראזורי המאוכזבים. בדיוק כמו בעונת 2017/18, שער מאוחר של גונסאלו היגואין, הכריע את ההתמודדות. אז הארגנטינאי קבע 2:3 בדקה ה-89 ואמש הוא הבקיע את ה-1:2 בדקה ה-80.

זה היה השער השמיני של פיפיטה נגד אינטר ב-14 משחקים בכל המסגרות והוא אמר אחרי המשחק: "זה היה משחק גדול של יובה. אינטר הייתה הקבוצה הכי סולידית עד עכשיו, היא הגיעה למשחק הזה עם מאזן מושלם, אבל שיחקנו עם הרבה אופי ונחישות. אני שמח שאנחנו חוזרים הביתה עם שלוש נקודות".

החלוץ הארגנטינאי נכנס כמחליף בדקה ה-62 אחרי שפאולו דיבאלה הועדף על פניו כחלוץ. "המאמן מקבל את ההחלטות", אמר פיפיטה, "פאולו נראה טוב מאוד בזמן האחרון וטבעי שהוא מקבל הזדמנות. מבחינתי האישית, כל מה שאני יכול לעשות זה להיות מוכן לעזור לקבוצה שלי כשאני נכנס - ולשמחתי זה מה שעשיתי".

המאמו מאוריציו סארי אמר: "אני מרגיש שאנחנו עדיין יכולים להשתפר. זה תהליך, אבל בסגל הזה יש שחקנים כל כך טובים מבחינה אישית וכל כך הרבה עומק. זה אומר שאנחנו מסוגלים להשיג תוצאות גם אם אנחנו לא ב-100 אחוז יכולת".

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס. AP
8 שערים ב-14 משחקים נגד אינטר. היגואין/AP

אינטר שפתחה את העונה באופן מושלם בליגה, התחילה לחרוק. לפני כמה ימים היא איבדה יתרון נגד ברצלונה בליגת האלופות, ספגה שער מאוחר והפסידה. אתמול היא חזרה מפיגור, אבל שוב הוציאה כדור מהרשת לקראת הסיום. אנטוניו קונטה רשם הפסד ליגה ראשון דווקא לאקסית יובנטוס ואגב, ההפסד הראשון שלו בליגה כמאמן יובה, היה לאינטר.

"זה היה שבוע של רגשות מעורבים", אמר בלם אינטר, מילאן שקריניאר, "שיחקנו לא רע נגד ברצלונה וגם הערב. החזקנו בכדור, יצרנו מצבים, אבל לא הצלחנו לכבוש מספיק. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים באזור הרחבה שלנו, להיות יותר קרובים לשחקנים של היריבות".

עוד בוואלה!

יובנטוס ניצחה 1:2 את אינטר בסן סירו ועלתה לפסגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully