וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "כספי עוד יהיה טוב יותר. בלאק? משמעת חשובה יותר מכל דבר"

6.10.2019 / 22:47

מאמן מכבי תל אביב לאחר הניצחון במחזור הפתיחה: "לא אכפת לי למה בלאק איחר, יש חוקים. השחקנים נתנו הכול, עומרי נראה מצוין". גודס: "לא יכולים להצליח בסגל הזה. אולי ננסה לגנוב את הברינקס"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר המשחק

אחרי ההפסד לחימקי במחזור הראשון ביורוליג, מכבי תל אביב החלה את עונת 2019/20 עם ניצחון חוץ 66:81 הערב (ראשון) על מכבי ראשון לציון, עליה גברה גם בגמר הפיינל פור בעונה הקודמת. עומרי כספי חזר לליגה אחרי עשור ב-NBA והצטיין עם 13 נקודות, כשדני אבדיה קלע 15 וקבע שיא קריירה.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
מחמאות מהמאמן. עומרי כספי/לירון מולדובן

המאמן יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים שלנו, כי הם שיחקו עם רוח גדולה ונתנו הכול בשביל הקבוצה. טאריק בלאק איחר והחלטתי לא לתת לו לשחק, ובמהלך המשחק אות'לו האנטר הרגיש לא טוב ונתן מה שהוא יכול. הגבנו טוב מאוד, כל מי שעלה לשחק נתן את המקסימום, וזה מה שאני אוהב. הרוח שהייתה לנו היום. מבחינת הכדורסל, זה טוב מאוד ששישה שחקנים קלעו בספרות כפולות, וזה מראה על המשחק ההתקפי שלנו, וגם על משחק ההגנה, עצרנו אותם ברבע השלישי על 9 נקודות בלבד. במחצית השנייה פתחנו פער גדול ושלטנו במשחק".

על טאריק בלאק אמר: "משמעת יותר חשובה מכל דבר. אם אין לנו משמעת, אין לנו שום דבר. גם אם נפסיד את המשחק, החוקים הם החוקים. לא אכפת לי למה הוא איחר".

ספרופולוס המשיך: "שיחקנו רוב המשחק עם ארבעה ישראלים על המגרש. החוקים האלה לקבוצה טובה הם לא חשובים, אנחנו מכבדים את החוקים ומשחקים איתם. מצד שני, זה יותר קשה לשחקנים מאשר לי. השחקנים רוצים לנצח, ומסיבה שהם לא מבינים, הם לא יכולים לשחק בליגה. קשה להם במשחק אחד בשבוע להתכונן ולהכנס לקצב. ג'ייק כהן לא שיחק במשחק הקודם, והוא היה אחד השחקנים הכי טובים במשחק האחרון. מגיע לו כל הקרדיט ממני. עומרי נראה מצוין, אבל אני מאמין שהוא יראה אפילו טוב יותר. הוא משחק טוב מאוד לשלב הזה, אבל המשחק שלו ישתפר ונראה ממנו עוד הרבה".

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
נענש על האיחור. טאריק בלאק/לירון מולדובן

גיא גודס, מאמן מכבי ראשון לציון: "ברבע שלישי נגמר המשחק כשאיבדנו חמישה-שישה כדורים רצוף. זה קפץ מנקודה-שתיים, ל-12-14 הפרש. כשאתה מאבד 23 כדורים אתה לא יכול לנצח משחק. מכבי לא היו בהרכבים הכי חזקים שלהם. אם אתה מאבד משחק קודם 20 כדורים, והיום 23 כדורים, אנחנו לא מצליחים לעבור את החצי, את זה צריך להתחיל לפתור. צריך להתחיל לשמור על הכדור אצלנו, לאבד את כמות הכדורים שאנחנו מאבדים, זה לא מתאים לרמה הזאת. החבר'ה נלחמו היום, אבל זה אותו דבר. אם נמשיך לאבד הרבה כדורים, אין לנו סיכוי לנצח משחקים ,כי אנחנו לא כישרוניים כמו הקבוצות האחרות. עד עכשיו רוב האיבודים שלנו הם איבודים רעים, זה דברים בסיסיים של משחק הכדורסל".

על חילוף הזרים בסגל לפני המשחק אמר: "אלכס המילטון הוא הרכז שלנו והוא לא בפורמה, החלטנו לשים אותו בצד בינתיים. אני מצפה ממנו להרבה יותר, וגם מכל שחקן אחר. אנחנו משחקים כדורסל. יש לנו חמישה זרים, וצריך להחליט כל פעם מי לא יתלבש. אם בסגל הזה אנחנו יכולים להצליח? לא. מה עושים? מנסים לגנוב את הברינקס".

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון עם יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
"לא מתאים לרמה הזאת". גיא גודס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully