וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:1 דרמטי לסנט אטיין בדרבי, ראיקוביץ' שוב עם שער נקי

רוברט בריץ' המחליף נגח לרשת בדקה ה-90 והעניק לקלוד פואל 0:1 בבכורה על חשבון ליון. שוער ריימס הצטיין ב-0:1 על ראן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר התיקו של ריאל מדריד מול קלאב ברוז'

המחזור התשיעי בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) בצורה דרמטית עם הדרבי החם בו ניצחה סנט אטיין את ליון בדקה ה-90 ונמלטה מהמקום האחרון. ליל במקום החמישי אחרי 2:2 ביתי מול נים, ריימס ופרדראג ראיקוביץ' ניצחו 0:1 בראן והתקדמו למקום השישי.

טיאגו מנדס שחקן ליון לפני לואיס דיוני שחקן סנט אטיין. רויטרס
ליון בצרות. טיאגו מנדס/רויטרס

סנט אטיין - ליון 0:1

איזו בכורה לקלוד פואל במועדון הירוק. מאמן ליון בין השנים 2008 ל-2011 ערך את הבכורה שלו דווקא בדרבי. שער של ליון נפסל בעזרת ה-VAR והשוער המחליף ג'סי מולאן מנע מחוסם עוואר לכבוש, ובדקה ה-90 הרים ריאד בודבוז כדור מושלם לעבר המחליף רוברט בריץ' שנכנס 10 דקות קודם לכן והכריע בנגיחה לחיבורים. ניצחון דרמטי למארחת שחלפה בטבלה על פני יריבתה ועלתה למקום ה-13. ליון עם תשע נקודות בלבד במקום ה-14 ושבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. סילביניו בצרות, למרות הניצחון בלייפציג בליגת האלופות.

קלוד פואל מאמן סנט אטיין. רויטרס
בכורה דרמטית ומשמחת. קלוד פואל/רויטרס

ראן - ריימס 1:0

פרדראג ראיקוביץ' שמר על שער נקי בפעם השישית העונה, כולל שתי הצלות גדולות במחצית השנייה, וריימס ניצחה את ראן בפעם השלישית ברציפות. השוער הסרבי ספג רק ארבעה שערים עד כה (המאזן הכי טוב בליגה, יחד עם פריס סן ז'רמן). רמי אודן הנפלא בישל מצד שמאל לבולאי דיה, שהכריע בנגיעה בדקה ה-49 והותיר את המארחת עם משחק שמיני ללא ניצחון בכל המסגרות.

פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס. GettyImages
ממשיך להרשים. פרדראג ראיקוביץ'/GettyImages

ליל - נים 2:2

סגנית האלופה פספסה הזדמנות להתקדם למקום השלישי. לואיק רמי הוותיק נעץ כדור ברשת בדקה ה-12 אחרי שלוש הצלות של פול ברנרדוני, אבל רנו ריפאר השווה בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והכין לקווין דנקיי בן ה-18 שהשלים מהפך בדקה ה-71. ברנרדוני נפצע והוחלף בשערה של נים, ומחליפו לוקא דיאס שמר על היתרון, עד שהחלוץ הניגרי ויקטור אוסימן השווה בדקה ה-79 עם שערו השביעי העונה (כולם בבית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully