וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר טוקיו, נאומי אוסקה אלופת בייג'ינג

בהופעת הבכורה שלו בטורניר ביפן הסרבי ניצח בקלות בגמר 3:6, 2:6 את ג'ון מילמן האוסטרלי תוך שעה ו-9 דקות בלבד. אוסקה גברה 6:3, 3:6, 2:6 על המדורגת 1 אשלי בארטי. תים זכה בבייג'ינג

נובאק דג'וקוביץ', אלוף טורניר טוקיו. רויטרס
לא נראה זכר לפציעה בכתף. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' המחיש היום (ראשון) שוב שכשהוא בריא ובמיטבו הוא שחקן שקשה מאוד להכניע אותו על מגרשים מהירים, כשזכה בטורניר טוקיו מסבב ה-ATP 500. הסרבי גבר בגמר 3:6, 2:6 על ג'ון מילמן האוסטרלי תוך שעה ו-9 דקות בלבד, וזכה בטורניר בהופעה הראשונה שלו ביפן.

המדורג 1 בעולם, שפרש מאליפות ארה"ב בגלל פציעה, זכה בתואר רביעי ב-2019, ותואר 76 בקריירה. כמו כן, בפעם העשירית בקריירה, דג'וקוביץ' זוכה בטורניר בהופעת הבכורה שלו בו. נולה סיים את המשחק מול האוסטרלי (80 בעולם) עם 6 אייסים, 87 אחוזי הצלחה בהגשה הראשונה, ולא איפשר ליריבו אפילו אפשרות שבירה אחת.

דג'וקוביץ', שגרף בזכות הניצחון פרס כספי של 391 אלף דולר, השלים זכייה בטורניר בלי לאבד מערכה, ובשלושת משחקיו האחרונים (מול יריבים לא רעים כמו לוקא פוי, דויד גופן וכעת מילמן) הסרבי בן ה-32 הפסיד ביחד רק 15 משחקונים. זה הניצחון ה-46 שלו בסבב ב-2019, כשלפניו נמצאים רק רפאל נדאל (48) ודניל מדבדב (54).

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' זוכה טורניר טוקיו מול ג'ון מילמן. רויטרס
ללא תנאי. מילמן נכנע לנולה/רויטרס

נאומי אוסקה היפנית חזרה היום מפיגור מערכה וגברה על המדורגת הראשונה בעולם אשלי בארטי 6:3, 3:6, 2:6 בגמר טורניר בייג'ינג. זה התואר השני של אוסקה (4 בעולם) בסבב באסיה אחרי שבחודש שעבר זכתה בטורניר פאן פסיפיק ביפן. היא שומרת על הרצף שלה - שכעת עומד על עשרה ניצחונות רצופים - מאז ההפסד בשמינית גמר אליפות ארה"ב. בקרב בין שתי זוכות גרנד סלאם של 2019 - אוסקה אלופת אוסטרליה ובארטי אלופת רולאן גארוס - היפנית שברה שלוש פעמים את יריבתה ואיבדה את ההגשה רק פעם אחת בשעה ו-50 דקות.

עוד בוואלה!

אחרי 17 ניצחונות ברציפות: ביאנקה אנדרסקו הפסידה

לכתבה המלאה
הטניסאית היפנית נאומי אוסקה אלופת טורניר בייג'ינג. רויטרס
שוב בזון. אוסקה/רויטרס

דומיניק תים זכה בבייג'ינג

דומיניק תים זכה בתואר ה-15 בקריירה שלו והרביעי השנה. האוסטרי, המדורג חמישי בעולם, הצליח לחזור מפיגור ל-6:3, 4:6, 1:6 נגד סטפנוס ציציפאס (7) בדרך לתואר בטורניר בייג'ינג מסבב ה-500 ATP. תים זכה ב-500 נקודות דירוג ו-733,790 דולר, בעוד ציציפאס הסתפק ב-300 נקודות ו-364,615 דולר. תים שיפר את מאזנו ל-35:20 נגד יריבים מהטופ 10 העולמי והשיג ניצחון ראשון כזה מאז שניצח את דג'וקוביץ' בחצי גמר רולאן גארוס.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
תים עם הגביע/רויטרס
דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
דומיניק תים חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully