וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הימרה, לטאביוס וויליאמס הצטיין: "ההכנה לעונה הייתה קשה לכולנו"

6.10.2019 / 9:07

עוד לפני שהחלה הליגה היו בהפועל חולון מי שקראו לשחרר את הסנטר האמריקאי ולהחזיר את ג'ו אלכסנדר, אבל במחזור הפתיחה הוא התפוצץ עם 23 נקודות ו-14 ריבאונדים מול הפועל תל אביב: "החברים שלי הקלו עליי". וגם: מדוע חולון ויתרה בינתיים על רישומו של זר חמישי בליגה?

באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

הפועל חולון נטלה הימור משמעותי כשהחתימה את לטאביוס וויליאמס. מדובר בשם הנוצץ ביותר שנחת הקיץ בקבוצה, כשמאחוריו רזומה של שלוש עונות ביורוליג וחמש עונות וחצי בליגה הספרדית, אולם הווה מדאיג - לאחר שהשתקם מפציעה ממושכת והתקשה לשחזר את יכולתו.

לא היה חסר הרבה כדי שוויליאמס ייחתך מחולון עוד לפני המשחק הרשמי הראשון של העונה. במהלך תקופת ההכנה הוא הפגין יכולת חלשה ונראה כמי שמתקשה להשתלב בקבוצה, ובהנהלה נשמעו קולות שקראו לוותר עליו ולפנות את משבצת הזר שהוא תופס לטובת החזרת המתאזרח ג'ו אלכסנדר. המאמן שרון דרוקר תמך בשחקן, אבל גם המספרים המשופרים שהציג ברבע גמר גביע ווינר (14 נקודות ב-17 דקות) לא שינו את הדעה הרווחת, לאור ההפסד לעירוני נהריה.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב, לטאביוס וויליאמס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
התחלה טובה. וויליאמס/ברני ארדוב

אלא שאמש (שבת), במחזור הפתיחה של ליגת העל, הכל השתנה - לפחות לערב אחד. מול ההגנה החלשה של הפועל תל אביב, וויליאמס הצטיין עם 23 נקודות ו-14 ריבאונדים בדרך לניצחון 75:89 וסחט שבע עבירות; כבר במחצית עמד הסנטר על דאבל דאבל, והוא סיכם את המשחק עם מדד 37 ב-27 דקות. החרב, עד שיוכח אחרת, הוסרה מצווארו.

"ההכנה לעונה הייתה קשה לכולם", הודה וויליאמס. "אנחנו עדיין לומדים אחד את השני. היה לנו שבוע מפרך של אימונים לקראת המשחק הזה, רצינו להשאיר הכל על המגרש עד הדקה האחרונה וזה עבד טוב מאוד. אני ניזון מהקבוצה, והחברים שלי הקלו עליי. הם מסרו לי כדורים טובים מהפתיחה, ורציתי לסיים את המשחק כמו שהתחלתי אותו.

"רצינו לשחק חזק מפתיחת המשחק, יש לנו חמישה או שישה שחקנים שיכולים לעלות מהספסל ולתת הכל. השלשה של טי.ג'יי קליין במחצית נתנה לנו זריקת עידוד. דיברנו בהפסקה על זה שאנחנו רוצים לשים אותם מאחורינו, וזה מה שעשינו".

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים גברה על נס ציונה, הפועל חולון ניצחה את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
שרון דרוקר מאמן הפועל חולון, מודי מאור עוזר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
הקנס מרתיע. דרוקר/ברני ארדוב

חולון רשמה אמש למשחק רק ארבעה זרים מתוך החמישה שבסגל שלה, כשמרקוס פוסטר נותר בחוץ. הנהלת הקבוצה החליטה שכל עוד הקנס על רישום חמישה זרים יעמוד על חצי מיליון שקלים, היא לא תנצל את המכסה המלאה. המועדון פועל מול מנהלת הליגה לשנותו, על בסיס הטענה שלפי הסיכום הראשוני שהושג מול ארגון השחקנים - קבוצות שתשחקנה באירופה לא ישלמו קנס על זר חמישי, או לכל היותר יחויבו קנס מופחת. הסיכום התפוגג לקראת החתימה על ההסכם הרשמי, ובקבוצה מנסים לפעול מול הארגון, מנהלת הליגה וקבוצות שונות כדי לשנות את הגזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully