וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: היאנקיז ויוסטון כבר ב-0:2, בדרך למפגש

דידי גרגוריוס חבט לגרנד סלאם והוביל את ניו יורק ל-2:8 קליל על מינסוטה, גאריט קול סיפק 15 סטרייקאאוטים ב-1:3 של האסטרוס על טמפה ביי

ניו יורק יאנקיז ויוסטון אסטרוס, שתיים מהפייבוריטיות לזכייה באליפות, עשו הלילה (בין שבת לראשון) עוד צעד בדרך למפגש ביניהן בגמר ה-AL, אחרי שעלו ל-0:2 בסדרות הסיבוב הראשון.

ניו יורק יאנקיז - מינסוטה 2:8 (0:2 ליאנקיז)

אחרי ה-4:10 במשחק הראשון, הפסים שוב הפציצו בלי הכרה, כולל שבע ריצות באינינג השלישי, ארבע מהן מגרנד סלאם ענק של דידי גרגוריוס. הטווינס לא מסוגלים לעמוד בקצב וינסו להישאר בחיים במשחק 3, בין שני לשלישי (3:40). מסהירו טנאקה הרשים עם חמישה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים.

יוסטון - טמפה ביי 1:3 (0:2 לאסטרוס)

אם היאנקיז עושים ברעש, האסטרוס שומרים על שקט, אך התוצאות זהות. אחרי שג'סטין ורלאנדר שיתק את הרייז במשחק 1, הגיע תור האס השני, גאריט קול, שהתעלל ביריבה עם 15 סטרייקאאוטים (שווה לכמות השלישית הגבוהה אי פעם בפלייאוף) וארבע חבטות חובה ב-7.2 אינינגים. אלכס ברגמן העלה ליתרון עם הומראן באינינג הרביעי על הראש של בלייק סנל ומרטין מלדונדו הכניס ריצה נוספת בשביעי. האסטרוס נחלצו בעור שיניהם מאינינג תשיעי מזעזע ובמצב של 1:3 עם בסיסים מלאים הצליחו לסגור את ההתמודדות. משחק 3, בטמפה, יתחיל בשני ב-20:05 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully