וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתלהבת מהאופי, אבל מודאגת מירדן שועה: "שחר צריך להתערב"

6.10.2019 / 7:31

הירוקים חגגו את הניצחון על נס ציונה בצל עוד תקרית של החלוץ הסורר: "הוא לא מקשיב לאף אחד, אולי שיחה עם שחר תעזור". מחמאות לעוואד, רוקאביציה ושחקני ההגנה, סיינסברי בספק לבני יהודה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- במכבי חיפה מעודדים אחרי נס ציונה: "יש גם יכולת, וגם חוסן מנטלי"

- מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביציה ושחקני ההגנה גרפו מחמאות רבות

- ירדן שועה ממשיך להדאיג: השחקנים דורשים את התערבותו של שחר

- הפציעה של טרנט סיינסברי נמשכת. בספק למשחק מול בני יהודה

seperator

1. עוואד שוכח מהעצבים, מכבי חיפה "מוכיחה חוסן מנטלי"

מכבי חיפה שוב מגלה: יש לקבוצה העונה גם יכולת - אבל גם אופי. אחרי הניצחון 0:3 אמש (שבת) על סקציה נס ציונה עם בליץ במחצית השנייה, בקבוצה שיבחו את השחקנים על ההתאוששות המהירה מהמחצית הראשונה הלא מרשימה שהסתיימה ב-0:0. "אנחנו מוכיחים חוזק מנטלי העונה ואם נמשיך לצבור ניצחונות הביטחון יגיע, וניראה אפילו הרבה יותר טוב", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "הדבר הכי מעודד במצב שלנו זה שאנחנו במצב טוב, ועדיין יש לנו המון מקום לשיפור".

בקבוצה החמיאו בעיקר למוחמד עוואד שנכנס כמחליף ושינה את המשחק עם בישול ושער בכורה העונה. "עוואד היה עצבני מאוד אחרי המשחק הקודם, אבל הוא ידע לפקס את עצמו ולספק משחק מצוין", העיד שחקן אחר בקבוצה.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הביסה 0:3 את סקציה נס ציונה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה עם מוחמד עוואד (על הדשא). יוסי ציפקיס
גם אופי, גם יכולת. מכבי חיפה חוגגת/יוסי ציפקיס

2. סוד ההצלחה: "14-15 שחקנים שבטוחים שהם צריכים להיות בהרכב"

בקבוצה מאמינים שהיכולת של עוואד היא עוד סימן לשינוי: העונה הרבה שחקנים מתמודדים על מקום בהרכב, מה שיוצר תחרות בריאה - גם אם לפעמים יש תסכול ומתחים. "יש לפחות 14-15 שחקנים שבטוחים שהם צריכים להיות בהרכב והם אכן ראויים לכך", אומר גורם בקבוצה. "גם שחקני הספסל נלחמים, כי הם מבינים שהתחרות הקשה משפרת אותנו". מלבד עוואד, גם ניקיטה רוקאביציה ושחקני ההגנה זכו למחמאות.

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה כובש מול סקציה נס ציונה. יוסי ציפקיס
פרק את העצבים. עוואד/יוסי ציפקיס

3. "ירדן שועה לא מקשיב לאף אחד", השחקנים דורשים משחר להתערב

אבל למרות השמחה על הניצחון והאופטימיות לקראת המשך הדרך, במכבי חיפה עסוקים שוב בסערות שמעורר ירדן שועה מחוץ למגרש. אמש ירד שועה מהמגרש מבלי לחגוג עם שאר השחקנים את הניצחון, אבל זו ממש לא התקרית הראשונה שלו בשבועות האחרונים.

באחד האימונים לפני המשחק נגד מכבי תל אביב נטש שועה את האימון מיוזמתו אחרי עימות קטן עם עאיד חבשי, והתעלם גם מטרנט סיינסברי הכעוס שניסה לדבר על ליבו. בחיפה החליטו שלא להעניש את שועה בעקבות המקרה ההוא ותירצו בכך שמדובר באמוציות סטנדרטיות באימון, אלא שמאז שועה בילה עד שעה מאוחרת ערב המשחק נגד מכבי נתניה, הושעה, ואמש שוב חזר לסורו עם תקרית חדשה.

גורמים במכבי חיפה אמרו אמש ש"לא ברור למה אחרי ניצחון כזה צריך להתייחס למי חגג או לא חגג", אלא שגם במועדון מתחו ביקורת חריפה על שועה וטענו שהירידה מהמגרש היתה הפגנתית. גם שחקנים בקבוצה לא אהבו את ההתנהגות של שועה ואמרו שהתנהלותו היתה צורמת. "ירדן לא מקשיב לאף אחד מאיתנו", אמר אחד השחקנים. "הוא אהוב בחדר ההלבשה אבל חייב להקשיב לעצות כדי שלא יפגע בעצמו". כמה שחקנים בכירים בקבוצה אף טענו שיעקב שחר צריך להתערב אישית בנושא ולקיים שיחה עם שועה, שעשויה להוות נקודת מפנה.

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה. קובי אליהו
"לא מקשיב לאף אחד". ירדן שועה/קובי אליהו

4. סיינסברי בספק למשחק נגד בני יהודה

מרקו בלבול יאפשר לשחקנים כמה ימי מנוחה בעקבות פגרת הנבחרת. עאיד חבשי, יובל אשכנזי ונטע לביא נמנים על הסגל המורחב של נבחרת ישראל ובסיטואציה מסויימת יכולים לקבל זימון למשחק נגד לטביה. רמי גרשון יחזור אחרי פגרת הנבחרת לאימונים, במועדון מקווים שגם טרנט סיינסברי יחזור בקרוב. השחקן בספק גדול למשחק עוד שבועיים מול בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully