וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה ירד בהפגנתיות לחדר ההלבשה ולא חגג עם שחקני מכבי חיפה

בזמן שחבריו ישבו על הדשא כדי לחגוג עם יותר מ-9,000 אוהדים, החלוץ הלך לעבר חדרי ההלבשה. מרקו בלבול החמיא למוחמד עוואד והסביר את השינוי במחצית השנייה ב-0:3 על נס ציונה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה יצאה הערב (שבת) לפגרת הנבחרות עם 0:3 נוסף, הפעם על סקציה נס ציונה. יותר מ-9,000 אוהדים ירוקים הגיעו לאצטדיון המושבה, סיפקו אווירה נפלאה וגם קיבלו תמורה החל מהדקה ה-65. ניקיטה רוקאביציה, דולב חזיזה והמחליף מוחמד עוואד כבשו בבליץ של 16 דקות, והקבוצה של מרקו בלבול חגגה ניצחון חוץ ראשון העונה שמציב אותה רק נקודה מהפסגה אחרי שישה מחזורים, בפתיחת העונה הכי טובה שלה זה תשע שנים.

מה שהעיב על שמחת הניצחון היה הצעד של ירדן שועה, שבחר לרדת לחדר ההלבשה בזמן שחבריו התכנסו יחד וישבו על הדשא כדי להודות לקהל הרב שהגיע לאצטדיון ולחגוג עם האוהדים. החלוץ שנכנס כמחליף ניגש להעניק את החולצה לאוהד אחד ואז בחר ללכת לכיוון חדרי ההלבשה, למרות שאחד מחבריו קרא לו כדי להצטרף ליתר השחקנים.

מרקו בלבול סיכם: "ידענו שנס ציונה תשחק נמוך ושנצטרך לבוא מהאגפים ולשחק חכם. בחצי הראשון נכנסנו עם הראש בקיר, שיחקנו לא חכם ולא היינו חדים. בחצי השני ידענו לעשות את השינוי, לשחק על הארץ, להניע את הכדור מהר - מצאנו פתרונות. השערים היו יפים, השגנו שלוש נקודות וזה הכי חשוב".

על מוחמד עוואד, שנכנס כמחליף ותרם שער ובישול: "הוא מתאמן טוב, הוא בתקופה טובה. הוא התחיל טוב את הליגה ובאירופה היה בסדר. יש לנו סגל רחב והתפקיד של חלק מהשחקנים הוא לקום מהספסל ולעשות שינוי, כמו שהוא עשה היום. אני שמח בשבילו".

על הבחירה בגיא חיימוב לפני ג'וש כהן: "גם גיא וגם ג'וש בכושר טוב. שניהם שוערים מצוינים, אבל השיקולים שלי הם תמיד נטו מקצועיים. גיא הוא השוער הראשון, הוא התחיל את העונה מצוין וזו הסיבה שהיום הוא פתח".

עוד בוואלה!

לעיני כרבבת אוהדים במושבה: מכבי חיפה הביסה 0:3 את סקציה נס ציונה

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה, פלייר. יוסי ציפקיס
מחצית ראשונה "עם הראש בקיר". מרקו בלבול/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully