וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "לא נלחמנו כקבוצה, לא הראינו אופי". דרוקר: "הניצחון הגיע לנו בצדק"

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את האופי שהציגה קבוצתו: "ויתרנו מאוד מוקדם". מנגד, מאמן הפועל חולון מרוצה: "ידעתי שיש לי עסק עם גברים נחושים שלא מוותרים"

באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל חולון נגד הפועל תל אביב

המחזור הראשון לעונת 2019/2020 נפתח היום (שבת) בצורה מצויינת עבור הפועל חולון עם ניצחון משכנע על הפועל תל אביב 75:89. מנגד, למאמן האדומים יש כמה דברים לעבוד עליהם לפני המחזור הבא.

מאמן האדומים אריאל בית הלחמי אמר אחרי המשחק: "שיחקנו בסוף הרבע השני בצורה לא אחראית, זרקנו המון זריקות מבחוץ, והירידה שלנו להגנה הייתה לא טובה. חולון ניצחו בצדק. מה שמאכזב מבחינתי זו הלחימה שלנו והאנרגיות שלנו בחצי השני, ככה אנחנו לא יכולים להראות. לא מתאים ממש. בטח עם האווירה שהייתה פה היום, ויתרנו מאוד מוקדם ולא נלחמנו כקבוצה, זה משהו שצריך לתת עליו את הדעת. אני לא רוצה לקחת את הקרדיט מחולון, הם שיחקו טוב מאוד בחצי השני, היו פיזיים, ניצחו ובצדק".

"אני לא חושב שהייתה בעיה בצבע מבחינת הרכות", המשיך המאמן. "כל הקבוצה בחצי השני לא שיחקה. צריך לשחק יותר פיזי, יותר חזק, צריך להיות ביחד ולהלחם. זה הדבר הראשון שאתה מצפה מקבוצת כדורסל, בטח עם השחקנים שיש פה בקבוצה, ולא הראינו את האופי הזה. זה מאכזב".

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא היתה להם רוח לחימה היוםף לדברי המאמן/ברני ארדוב

"מאמן האדומים הוסיף: "אין פה קסמים, אנחנו צריכים לשפר כמה דברים, קודם כל את העניין של הרוח, אי אפשר לשחק כמו ששיחקנו בחצי השני, היום הכדורסל לא נגמר גם בפיגור 20, אפשר תמיד לחזור. מה שמדאיג אותי, שלא היו לנו את האנשים שמאמינים, זה מה שהיה היום. זה לא אומר כלום לגבי ההמשך, היום נקודתית בחצי השני, אכזבנו. אין משהו חיובי לקחת, ממש כלום. אני לא אוהב קלישאות. זה לא הזמן לחפור בפצע שנפער לנו, יש לנו את כל השבוע, וחייבים להראות אחרת".

חואקין שוכמן: "נקלענו לסיטואציה בה לא הצלחנו למצוא את טיפת הדלק כדי להפוך את המשחק הזה, זה לא מתקבל על הדעת. זה מתחיל בי, וממשיך עד השחקן האחרון. זה שיעור טוב להמשך, מחזור ראשון, יש המון דברים לקחת מהמשחק הזה. אני מקווה שבשבוע הבא זה יראה אחרת. בבריחה שלהם לא הצלחנו לעצור את השלשות במעבר, הכל התחיל להכנס, זה מה שדיברנו עליו שאנחנו לא רוצים זה יקרה. לא הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק שלנו, ללחוץ על יוגב, הם כפו את סגנון המשחק שלהם יותר ממה שרצינו. זה שיעור טוב להמשך".

יוגב אוחיון שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
עלה לשחק למרות כאב ברגלו. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

שרון דרוקר: "אחרי נהריה יצאתי בהרגשה לא טובה, ולא בגלל ההפסד, אלא כי לא היינו קרובים למה שהקבוצה הזאת יכולה להשיג. העשרה ימים האלה נתנו לנו הרבה: דיברנו, שיפרנו דברים, עבדנו. הראינו עליונות בחצי השני, רבע שלישי יוצא מן הכלל.

מאמן הצהובים הוסיף: "בבוקר הרופא אמר לי שהרגל של יוגב לא נראית טוב, הוא לא התאמן אתמול, אבל ידעתי שיש לי עסק עם גברים נחושים שלא מוותרים. זה מה שהוא הראה היום. ברבע השלישי והרביעי נהנו לראות את חולון כמו שאני רוצה לראות אותה, רצה, מגוונת, והניצחון הגיע לנו בצדק"

טי ג'יי קליין שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
אחד ממצטייני המשחק. טי ג'יי קליין/ברני ארדוב

"הימים האחרונים היו טובים מבחינתנו", אמר דרוקר. "כל המערכת התגייסה כדי להרים את הקבוצה על הרגליים. אני ממש חושב שזה היה מוקדם לשפוט אותנו, וגם עכשיו זה מוקדם, יש לנו עוד הרבה דרך לעשות. האנרגיה שהייתה היום, השחקנים נכנסו לטירוף, והסכנה הייתה שהטירוף יביא אותנו למקומות לא טובים. ברבע השלישי והרביעי ביצענו הרבה יותר טוב, שמרנו הרבה יותר טוב, מגיע כל הכבוד לבחורים שלנו".

"יש 33 מחזורים, איפשהו בסוף אתה לא זוכר את המשחק הזה, אבל לבוא ולפתוח את העונה מול הקהל שלנו, המשחק המרכזי של המחזור, במשחק פיזי. אמרתי לשחקנים שאסור לחגוג, צריך להלחם יום יום על הלחם והחמאה, זה מה שנדרוש מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully