וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשני אנגליה תמימי דעים: "היתה צלילה". צ'ודהורי הגיש תלונה במשטרה

אלן שירר ואחרים טענו אחרי הפנדל המפוקפק: "ליברפול זכתה מההפקר". שחקן לסטר שפגע בסלאח ספג איומים וקללות גזעניות. המספרים והתגובות

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות בריאל מדריד למפלה בליגת האלופות

זה היה קשה, זה היה מורט עצבים, אולי זה אפילו לא היה צודק, אבל בסופו של דבר ליברפול הצליחה לשמור על מאזנה המושלם בפרמיירליג, כשניצחה אמש (שבת) 1:2 את לסטר סיטי. אלופת אירופה קיבלה פנדל מפוקפק למדי שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, אותו ניצל ג'יימס מילנר כדי להקפיץ את אנפילד על הרגליים.

המספרים

* היה זה ניצחון הליגה ה-17 ברציפות של המרסיסיידרס. עוד אחד - על מנצ'סטר יונייטד, ב-20 באוקטובר - והם ישוו את השיא של מנצ'סטר סיטי, שנקבע מהאוגוסט ועד דצמבר 2017.

* ליברפול הפכה לקבוצה השביעית בתולדות הליגה העליונה שמנצחת את שמונת משחקי הפתיחה שלה. היא הראשונה בהיסטוריה שעושה זאת בשתי עונות שונות (הראשונה היתה ב-1990/91).

* הפנדל של מילנר היה שער הניצחון ה-34 שהמייטי רדז כבשו בפרמיירליג - לפחות תשעה יותר מכל קבוצה אחרת.

* ליברפול סופרת כבר 44 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד באנפילד. האחרון היה אי שם באפריל 2017, מול קריסטל פאלאס.

* סאדיו מאנה הגיע ל-50 שערי פרמיירליג ב-100 הופעות בליברפול.

* בכל המסגרות, אלופת אירופה סופרת 13 ניצחונות רצופים באנפילד.

התגובות

יורגן קלופ: "היה משחק מעולה. הגברנו את הקצב, השער של לסטר עצר אותנו אבל אז שוב יצאנו קדימה. אני שמח מאיך ששיחקנו, השגנו את התוצאה וזה מצוין, ידענו שנצטרך להילחם עד הסוף. בלי מזל אי אפשר לנצח את כמות המשחקים שניצחנו, אבל זה הגיע לנו. הפנדל? היה פנדל ברור".

ברנדן רוג'רס: "הגיע לנו יותר, זה אכזרי לספוג כל כך מאוחר. אני גאה בקבוצה. לי הפנדל לא נראה ברור, אני חושב שסאדיו מאנה גרם לרוב המגע ואני לא חושב שאם הוא לא הנהי נשרק, ה-VAR היה הופך את ההחלטה".

ג'יימס מילנר: "אני מאושר מהתוצאה, ידענו שיהיה קשה. במחצית הראשונה לא קרה הרבה, אבל בשנייה החמצנו מספר הזדמנויות. הדבר הגדול הוא שאנחנו תמיד מחפשים דרכים לנצח. אסור יהיה לנו למעוד יותר מדי ועדיין צריך להשתפר. כמות הנקודות שהשגנו אשתקד לא הספיקה, אז פשוט צריך להמשיך".

ג'יימס מדיסון: "זה מאכזב מאוד, נתנו הכל ויצאנו בלי כלום. הפנדל היה רך, מאוד רך, אני לא חושב שהמגע הזה מצריך שריקה אבל צריך לכבד את ההחלטה של השופט".

הפרשן ושחקן העבר קווין קילביין התייחס לפנדל ואמר: "אני לא חושב שהיה פנדל. היה מגע, ורק אחר כך מאנה צלל, הוא צלל כדי לקבל פנדל. זו טעות ברורה".

גם אלן שירר טען ש"זה לא פנדל מבחינתי, זו צלילה. בסופו של דבר כדורגל הוא ענף עם מגע. היה מגע קטן, אבל מאנה יזם אותו. זה לא פנדל".

בשעות שאחרי המשחק ספג חמזה צ'ודהורי, שהכשיל את מוחמד סלאח בגסות, מתקפה גזענית ואיומים מאוהדי ליברפול. כמה אוהדים כתבו לו ברשתות החברתיות, כינו אותו "פאקינג קוף", ניגר", "תחזור למערה שממנה באת" ועוד ועוד. בסופו של דבר צ'ודהורי הגיש תלונה למשטרה בעזרת לסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully