וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם חוטפת מכל כיוון, דיווח: הפציעה של הוגו לוריס אינה חמורה

בסוכנויות ההימורים טוענים שזמנו של המנג'ר קצוב, מוריניו פייבוריט להחליפו. השוער עשוי להשתחרר מבית החולים תוך זמן קצר

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות של עוד קבוצה במשבר - ריאל מדריד, אחרי ה-2:2 בליגת האלופות

פתיחת העונה הרעה של טוטנהאם הופכת עגומה יותר מרגע לרגע. שבוע שהתחיל עם ה-7:2 המשפיל שחטפה מול באיירן מינכן בליגת האלופות נמשך היום (שבת) עם 3:0 משפיל לא פחות, הפעם מול ברייטון בפרמיירליג, ואם זה לא מספיק, הרי שסגנית אלופת אירופה גם נאלצה לחוות פציעה קשה של שוערה המוביל.

הוגו לוריס שוער טוטנהאם פצוע. רויטרס
כמה שזה כואב. לוריס/רויטרס

בדקה השלישית השמיט הוגו לוריס כדור על קו השער, אפשר לשחפים לעלות ל-0:1 ונפל בצורה מזעזעת על ידו השמאלית, שככל הנראה נשברה. השוער הצרפתי הורד על אלונקה, חובר למיכל חמצן ופונה לבית החולים. הדיווחים המוקדמים באנגליה גרסו כי מדובר בפציעה שעלולה לגרום לו להיעדר מהמשך העונה, או לכל הפחות ממספר חודשים, אולם כעת טוענים בממלכה שלא מדובר בשבר לזרוע, ליד או לפרק כף היד, ולוריס אמור להשתחרר מבית החולים עוד הערב.

דה חאה מחזיק אצבעות

אבל לא רק הפציעה של לוריס צריכה להדאיג את מאוריסיו פוצ'טינו, כמובן. הקבוצה שלו הציגה פעם נוספת משחק רע מאוד בשני הצדדים, עד כדי כך שפרשן BBC ושחקן צ'רלטון לשעבר סטיב בראון הודה: "כבר נגמרות לי הדרכים להגיד כמה שטוטנהאם גרועה. אף אחד אפילו לא מנסה להילחם".

בסוכנויות ההימורים כבר החלו לחשב לאחור את קיצו של פוצ'טינו, שהפך לפייבוריט הברור להיות המאמן הבא שיפוטר בפרמיירליג. המועמדים המובילים להחליפו כרגע הם ז'וזה מוריניו וברנדון רוג'רס, כשאחריהם ברשימה מסימיליאנו אלגרי, אדי האו ורפא בניטס. "פוצ'טינו לא ירצה לעזוב", התעקש פרשן BBC גאס פויט. "הוא מאמן מצוין והוא לוחם, הוא ירצה להביא את המועדון לתקופה טובה יותר. הפגרה מגיעה לו בזמן הנכון".

פוצ'טינו עצמו הודה: "לפציעה של לוריס היתה השפעה גדולה על המשחק, ספגנו כל כך מוקדם, איבדנו את הקפטן שלנו והיתה לזה השפעה מכרעת. ניסינו למצוא פתרונות אבל זה בלתי אפשרי, זה היה רגע קשה מאוד. אחרי חמש שנים וחצי, זו התקופה הקשה הראשונה שלנו, נצטרך להמשיך לעבוד ולהאמין, אני מקווה שהלחץ יהיה עלי ולא על השחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully