וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' הרשים בדרך לגמר בטוקיו, דומיניק תים עלה לגמר בבייג'ינג

המדורג 1 בעולם שעט לניצחון 3:6, 4:6 על דויד גופן ויפגוש בגמר את ג'ון מילמן. האוסטרי חזר מפיגור מול חצ'אנוב והבטיח מקום גם בטורניר גמר הסבב

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
שם את הפציעה מאחור. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' שוב בכושר שיא. הבוקר (שבת) העפיל המדורג 1 בעולם לגמר טורניר טוקיו, ויפגוש בו הפתעת הטורניר ג'ון מילמן האוסטרלי, בתקווה לזכות בתואר בפעם הראשונה בקריירה - בהופעתו הראשונה בטורניר.

אחרי שטאטא את לוקא פוי ברבע הגמר עם ניצחון 1:6, 1:6 תוך 50 דקות ואמר ש"שיחקתי כמו מכונה", נולה נדרש הפעם לקצת יותר מאמץ. בסופו של דבר הוא ניצח את דויד גופן (15 בעולם) 3:6, 4:6 תוך שעה וחצי, במשחק בו הבלגי ניסה להקשות על הסרבי אבל לא הצליח לייצר מומנטום של ממש.

דג'וקוביץ' סיפק סדרה של נקודות יפות, כולל אחת נאה במיוחד בסיום המערכה הראשונה בה הפגין את התנועתיות המפורסמת שלו ונראה כמי ששם את הפציעה בכתף, שגרמה לו לפרוש מאליפות ארצות הברית והעמידה בספק את השתתפותו בטורנירים עד סוף העונה.

דג'וקוביץ' יפגוש מחר את הפתעת הטורניר ג'ון מילמן האוסטרלי, שעשה את כל הדרך מהמוקדמות עד לגמר הגדול בקריירה שלו עד כה, אחרי שניצח מוקדם יותר הבוקר 3:6, 6:7 (4) את ריילי אופלקה האמריקאי (53). זה יהיה גם הגמר הראשון של דג'וקוביץ' מאז ווימבלדון, ובסך הכל הגמר ה-110 שלו בקריירה והחמישי השנה.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
גמר ראשון באסיה. דומיניק תים/רויטרס

דומיניק תים עלה לגמר חמישי שלו השנה, הפעם בטורניר בייג'ינג, אחרי שחזר מפיגור שבירה גם במערכה השנייה וגם בשלישית, וניצח את הרוסי קארן חצ'אנוב 6:2, 6:7 (5), 5:7. זה יהיה הגמר הראשון של האוסטרי ביבשת אסיה והוא ממתין למנצח בין סטפנוס ציציפאס לסשה זברב. האוסטרי בן ה-26 (5 בעולם) גם הבטיח את המקום בטורניר גמר הסבב, לצד רפאל נדאל, רוג'ר פדרר, דג'וקוביץ' ודניל מדבדב.

עוד בוואלה!

אחרי 17 ניצחונות ברציפות: ביאנקה אנדרסקו הפסידה

לכתבה המלאה
אשלי בארטי, טניסאית אוסטרלית. AP
הראתה הרבה אופי. אשלי בארטי/AP

נשים: בארטי עלתה לגמר בייג'ינג

בטורניר הנשים בבייג'ינג, עלתה המדורגת 1 אשלי בארטי לגמר אחרי ניצחון 3:6, 6:3, 6:7 (7) על קיקי ברטאנס (8) במותחן גדול. בארטי הפגינה הרבה אופי, חזרה מפיגור 3:0 בשובר השוויון במערכה השלישית, הצילה נקודת משחק (אחרי שהצילה חמש נקודות שבירה מול פטרה קביטובה ברבע הגמר) וניצחה אחרי שעתיים ו-22 דקות. היא תפגוש בגמר את המנצחת בין נאומי אוסקה (4) לקרוליין ווזניאקי (19) שייאבקו זו בזו בחצי הגמר השני בהמשך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully