וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: היאנקיז ויוסטון עלו ליתרון

ניו יורק חגגה עם 4:10 על מינסוטה, ורלאנדר כיכב ב-2:6 של האסטרוס נגד טמפה ביי. אטלנטה ניצחה 0:3 את סנט לואיס והשוותה ל-1:1 את הסדרה, וושינגטון ניצחה 2:4 ב-LA את הדודג'רס עם הצגה של סטיבן שטרסבורג וגם היא בשוויון

די ג'יי למיו ניו יורק יאנקיז. AP
לא מפסיק להפציץ. למיו/AP

היום הטוב ביותר בלו"ז הבייסבול, שישי עם ארבעת משחקי הפלייאוף, סיפק את הסחורה. היאנקיז ויוסטון עלו ליתרון, אטלנטה השוותה מול סנט לואיס.

יוסטון - טמפה ביי 2:6 (0:1 לאסטרוס)

ג'סטיין ורלאנדר שלט ביד רמה, עם שבעה אינינגים, חבטת חובה בודדת ושמונה הכשות ולהתקפה לקח זמן להתעורר, אבל הומראן בן שתי ריצות של חוזה אלטובה באינינג החמישי שבר את הקרח בדרך לניצחון. יוסטון תשלח הלילה (4:07) לגבעה את גאריט קול לקרב ענק מול בלייק סנל.

אטלנטה - סנט לואיס 0:3 (1:1 בסדרה)

אחרי הדרמה במשחק 1, הברייבס התאוששו בזכות הצגה של מייק פולטינביץ' על הגבעה, עם שבעה אינינגים, שבעה סטרייקאאוטים ורק שלוש חבטות חובה. ג'וש דונלדסון הכניס ריצה כבר בפתיחה והפינץ' היטר אדם דובאל סגר עניין עם הומראן של שתי ריצות באינינג השביעי. הסדרה עוברת לסנט לואיס ותתחדש בראשון (23:10).

ניו יורק יאנקיז - מינסוטה 4:10 (0:1 ליאנקיז)

שתי הקבוצות שניפצו לרסיסים את שיא ההומראנים וחצו את ה-300 כל אחת, סיפקו משחק התקפי בו היאנקיז שוב הראו למה הם מועמדים חזקים לאליפות. הטווינס פתחו מושלם, עם סולו הומראנים באינינג הראשון והשלישי, אבל ניו יורק הסתערה, כשהיא נעזרת בין היתר בדאבל גדול של אדווין אנקרנסיון באינינג השלישי ועוד אחד, מנקה בסיסים, של די ג'יי למיו בשביעי (אחרי שהוא כבר חבט להומראן). הפסים ייארחו את משחק 2 בין שבת לראשון (0:07).

לוס אנג'לס דודג'רס - וושינגטון 4:2 (1:1 בסדרה)

בניצחון הדרמטי במשחק הווילד קארד, מקס שרצר פתח וסטיבן שטרסבורג עלה מהספסל וכיכב. הפעם שטרסבורג התחיל, ושוב הבריק והוציא את כל 13 החובטים הראשונים ובסך הכל 10 סטרייקאאוטים בשישה אינינגים ושרצר היה זה שנכנס במפתיע מהספסל לאינינג קליל בו שרף שלושה חובטים. LA עדיין כמעט הפכה, אבל קלייטון קרשאו, ששוב לא הבריק בפלייאוף (מאזן 11:9 בקריירה), ספג את ההפסד והסדרה עוברת לבירה במצב של שוויון מפתיע. האורחים שמו שלוש ריצות בשני האינינגים הראשונים, LA הגיבה עם ריצות בשישי ובשביעי, אבל סינגל של אסדרובל קבררה בשמיני נתן לנאטס יתרון שהספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully