וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון ניצחה 28:36 את קרית אונו

האדומים השיגו ניצחון שלישי והותירו את הקבוצה של גלעד מאור עם שלושה הפסדים. הפועל אשדוד הודחה מגביע האיגוד האירופי

עומר גרא שחקן הפועל ראשון לציון. גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
עומר גרא בהפועל ראשון לציון/אתר רשמי, גבי אלאלוף, איגוד הכדוריד

המחזור השלישי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), והוא כלל ארבעה משחקים (המפגשים בין מכבי ראשון לציון לרחובות ובין הפועל אשדוד לחולון ייערכו בחודש הבא - עקב השתתפות הקבוצות בסוף השבוע בגביעי אירופה).

מ.כ באר שבע - א.ס. רמת השרון 32:28

המארחת התייצבה ללא הסקורר שלה, מילוש בואישיץ', שסובל עדיין מפציעה, מה שהקל על רמת השרון שרשמה ניצחון ראשון. עבור באר שבע מדובר בהפסד שני. מילאן פאבלוביץ' עם 7 שערים, גיל פומרנץ עם 6, יוסי אפו - 5 וג'ורג'ה ג'קיץ' - 4 הובילו את מבקיעי רמה"ש. גיל יעקב סיפק 16 עצירות. בבאר שבע - סטפן צ'יריץ' 8, אביב לייפר ומידד קרויטורו 4 כ"א, ולדימיר דמיטרייביץ, טל פאר וניר קפלן 3 כ"א.

הפועל ראשון לציון - הפועל קרית אונו 28:36

האדומים של עידן מימון עם ניצחון שלישי, מול אלו של גלעד מאור שרושמים הפסד שלישי. בראשון לציון בלטו בחלק ההתקפי עוז חממי, איתי סורקיס, שון סלס ועומר גרא עם 5 שערים כ"א. באונו - מרקו פנדיץ' הבקיע 10. אריאל רוזנטל 5. אמיר זייפרט 3. רון ויניגר בן ה-17 כבש שני שערי בכורה בליגת העל.

מכבי קרית מוצקין - מכבי דימונה 32:35

מפגש הקצוות הגיאוגרפי גם הפך למפגש קצוות בטבלה. דימונה עוד הייתה דומיננטית במחצית הראשונה, שבה היא הוליכה 11:12 בדקה ה-25, אבל ריצה של המקומיים הפכה את התוצאה בהפסקה. דימונה סיפקה פייט יפה במחצית השנייה, גם כאשר היא חסרה במרבית דקות המשחק את לוקה דרגוביץ' שסובב את הקרסול (בשורות דימונה בלט שון סולומון בחלק ההתקפי עם 9 שערים, וניר אדרי בן ה-17 בשער). מוצקין (מבקיעים בולטים - פיליפ לאובץ 8, ברק עמר ואלכס בושיץ' 7 כ"א) עם פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מזה שנים. לדימונה מצפה במחזור הבא מפגש חשוב על ההישרדות, בו היא תארח את בני הרצליה ותנסה להשיג נקודות ראשונות אי פעם בליגת העל.

בני הרצליה - א.כ נס ציונה 36:28

השתיים הגיעו למפגש ללא נקודות, ובסיום נס ציונה השיגה את השתיים הראשונות שלה. הרצליה ספגה הפסד שלישי. נס ציונה שלטה ללא עוררין, והוליכה כבר ביתרון דו סיפרתי. אורן מאירוביץ' בלט בשער, כאשר את רשימת המבקיעים של נס ציונה הוביל שלומי צייטלר עם 9 שערים. איגוור צ'סליוב 6, איד סלימוביץ ושחר לוין 5.

גביעי אירופה: אשדוד הודחה בצ'כיה

אלופת המדינה הפועל אשדוד הודחה מגביע האיגוד האירופי, לאחר הפסד כפול לקבוצת טאלנט פלזן הצ'כית, אמש - 32:23 והיום 26:21 אשדוד הייתה טובה יותר בפתיחה, והיא הוליכה 3:7 הצ'כים השוו ל-10:10, ושערים של שי הרשקוביץ וטל הרשקוביץ הורידו את האלופה למחצית ביתרון 10:12. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר, והצ'כים היו תכליתיים יותר. טל הרשקוביץ סיים את ההתמודדות היום כמבקיע המצטיין עם 12 שערים, ו-20 בסה"כ בצמד המפגשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully