וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4,000 רצים השתתפו במירוץ בוז'ולה הראשון בישראל

ענת מחנאי

חצי מרתון הבוז'ולה שהוזנק הבוקר (שישי) הוא אירוע בינלאומי ייחודי, ששואב השראה ובשיתוף עם מרוץ מרתון הבוז'ולה הבינלאומי בצרפת, והגיע לארץ ביוזמת חברת מרתון ישראל, אשר חשבה על קריאייטיב וקונספט ייחודי לחבר בין נופי הכרמים וקהילת הרצים בישראל. עם 3 מקצים של 21 ק"מ (חצי מרתון), 12 ק"מ ו-5 ק"מ ובהתאם למסורת הצרפתית, גם בארץ יעבור המרתון דרך מסלול היקבים, ביניהם יקבי ברבדו, הרצברג, בראון, בן נון, יערה, בזק, ברקן.

מאחורי ההפקה עומד מרתון ישראל שבשיתוף מנכ"ל מרתון הבוז'ולה הבינלאומי הצרפתי, שמתכוונים להמשיך את מסורת הריצה בתחפושות מושקעות, הצבת תחנות טעימות ליין וכיבוד איכותי, מתחמי מוזיקה להפוגות בריצה, מסיבות ריקודים מקומיות ועוד.

מירוץ בוז'ולה ישראל. ענת מחנאי, אתר רשמי
בעיקר אווירה טובה/אתר רשמי, ענת מחנאי

עופר פדן, מנכ"ל חברת מרתון ישראל, מספר: "מרגש לראות את רצי ישראל מחופשים ומשתפים פעולה עם רוח הבוזולה והיקבים של מועצת גזר. אנו מתכוונים להמשיך ולייצר מסורת במרוץ היוקרתי בארץ ובשנה הבאה נפנה לקהלים נוספים בחו"ל במטרה לשבצו במרתונים הבינלאומיים שלנו, המייצרים ערכים של העצמת חוויית הרץ וחיבור לקהילות נוספות".

למרוץ הבוז'ולה הישראלי נרתמה להצלחה המועצה האזורית גזר, חבל ארץ שבו אלפי דונמים של כרמים ושידוע כאחד הטראוארים הטובים בארץ לגידול ענבי יין, וסייעה בקשירת המרוץ לאירוע פסטיבל היין הגדול המתקיים במועצה בחיבור יקבי הבוטיק האיכותיים שבתחומה בתוך מסלולי הריצה, חיבור שימשוך אליו רצים, תיירים ומבקרים מכל רחבי העולם, וישים את ישראל ומועצת גזר על מפת תיירות היין והספורט בעולם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מירוץ בוז'ולה ישראל. ענת מחנאי, אתר רשמי
העיקר ההשתתפות והנוף/אתר רשמי, ענת מחנאי

מסלול המרוץ בין הכרמים: נקודת הזנקה מיקב ברקן, אליה הגיעו כ-4000 רצים בתחפושות, משם ריצה לבית הרצל, שם חיכו לרצים טעימות יין של יקב בראון ומוזיקה. מנקודת זו המשיכו הרצים למצפה טל ע"ש צמח טל ז"ל מקיבוץ חולדה, שם יחכה לרצים די ג'י מקצועי עם מסיבת ריקודים וטעימות יין של יקב ברקן (סיום מסלול 5 ק"מ), משם המשיכו הרצים של ה-12 ק"מ ושל ה-21 ק"מ ליקב ברבדו לטעימות יין והמשך ריצה ליקבים: הרצברג , בן נון ויערה , שם חיכו להם הרכב מוזיקלי וטעימות יין וכן יכלו לתצפת על "טוסקנה הישראלית", נופים מטריפים של מאות דונמים של כרמים. משם המשיכו כל הרצים ליקב בזק לנקודת תצפית נוספת ומסיבת ריקודים, כאשר רצי ה-12 ק"מ המשיכו משם ליקב ברקן לחגיגית הסיום - חגיגת בוז'לה צרפתית, ורצי ה-21 ק"מ עשו סיבוב נוסף באותו המסלול ועוד מספר ק"מ בודדים עד לנקודת הסיום.

את אירועי "מרוץ הבוז'ולה" ב-3-4/10 פתחו השנה חגיגות פסטיבל חוויה בכרם, שיתקיימו זו השנה השישית. הפסטיבל, הנחשב כאירוע הדגל של מועצה אזורית גזר, המושך אליו מדי שנה אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ.

כל הפרטים באתר מרתון ישראל.

מירוץ בוז'ולה ישראל. ענת מחנאי, אתר רשמי
הרבה טבע, חוויה גדולה/אתר רשמי, ענת מחנאי
  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully