וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: סנט לואיס והדודג'רס עלו ל-0:1 ב-NLDS

דרמה גדולה בג'ורג'יה הסתיימה ב-6:7 לסנט לואיס על אטלנטה, סגנית האלופה טיילה ל-0:6 מול וושינגטון. בלילה בין שישי לשבת: ארבעה משחקים

מרסל אוזונה סנט לואיס קרדינלס. AP
פתיחה מצוינת לסנט לואיס. מרסל אוזונה חוגג/AP

אחרי צמד משחקי הווילד קארד, הדבר האמיתי החל הלילה (בין חמישי לשישי) ב-MLB, עם משחקי 1 בסדרות ה-NLDS, מהם יצאו סנט לואיס ולוס אנג'לס דודג'רס עם יתרון.

אטלנטה - סנט לואיס 7:6 (0:1 לקרדינלס)

איזו דרמה בג'ורג'יה. הברייבס השיגו ריצה באינינג הראשון, הקארדס איזנו בחמישי והמארחת, בזכות טעות הגנתית, עלתה ל-1:3 בתחתית האינינג השישי. אלא שסנט לואיס הגיבה בענק.

פול גולדשמיט צימק בהומראן באינינג השמיני ואחריו האורחים השוו שוב, לפני ששני דאבלים צירפו ארבע ריצות באינינג התשיעי וקבעו 3:7. זה עוד לא נגמר, כי רונלד אקונייה ופרדי פרימן צימקו בהומראנים, אבל סנט לואיס השיגה לבסוף את האאוט האחרון ומקדמה גדולה בסדרה שתימשך הערב (23:37).

לוס אנג'לס דודג'רס - וושינגטון 0:6 (0:1 לדודג'רס)

טריים מהניצחון הפרוע בווילד קארד, הנשיונאלס ניסו להפתיע, אך נתקלו בחומת ווקר ביולר. המגיש משך שישה אינינגים עם שמונה סטרייקאאוטים וחבטת חובה בודדת וההתקפה שמה ריצות באינינג הראשון (הולכה על בסיסים מלאים) והחמישי (טעות הגנתית), לפני שמקס מונצ'י הוסיף שתי ריצות עם סינגל באינינג השביעי וגווין לקס וג'וק פידרסן הוסיפו הומראנים בשמיני. משחק 2 יתחיל בין שישי לשבת ב-4:37.

*** משחק 1 בין יוסטון לטמפה ביי ייפתח ב-21:05, הסדרה בין היאנקיז למינסוטה תצא לדרך ב-2:07.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully