וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה מבקשת לחקור את התנהלות השופט אור לוגסי: "שינה את גרסתו"

הקבוצה מתחתית הליגה הלאומית טוענת: השופט אמר כי הרחיק את ערן אזרד בגלל זריקת כדור בהפסד לאום אל פאחם, אבל אחרי שצפה בצילומים שינה את גרסתו בעת כתיבת דו"ח השיפוט

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אנדי הרצוג לקראת משחקי הנבחרת

הפועל עפולה פנתה להתאחדות לכדורגל ולארגון השופטים בבקשה לחקור את כשרות המשחק בו הפסידה הקבוצה 3:1 להפועל אום אל פאחם בשבוע שעבר, וכן נעשתה פנייה לחברת החקירות "ויצמן-יער" כדי לבחון את התנהלותו של השופט אור לוגסי.

לטענת אנשי המועדון, בסיום המשחק בו שלף השופט שלושה כרטיסים אדומים (למאמן עידן בר און ולשחקני ההגנה גיזי דורבור וערן אזרד) אמר לוגסי למנכ"ל עפולה יוסי כהן כי אזרד הורחק בגלל זריקת כדור. אלא שבדו"ח השיפוט כתב לוגסי כי הסיבה להרחקתו של המגן היא התנהגות בלתי הולמת לעבר השופט. בעפולה טוענים כי הדו"ח נכתב בשעה 19:52, הרבה אחרי שריקת הסיום ולאחר שהשופט צפה בצילומי הווידאו מהמשחק, ולמעשה הוא שינה את גרסתו בעקבות זאת.

המנכ"ל יוסי כהן אמר: "אנו פועלים כחוק כדי לבדוק את כשירות צוות השיפוט במשחק שהיה ביום שישי. נקווה שמי שצריך לבדוק את הדברים יגיע לתובנות ויעשה צדק. במקביל שלחנו מכתב לאיגוד השופטים כדי לפסול אותו מלשפוט אותנו. חשוב לציין שבכל הסרטונים רואים בבירור שנעשה לנו עוול".

שחקן הפועל עפולה ערן אזרד. אדריאן הרבשטיין
מדוע הורחק? ערן אזרד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully