וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:3 את בני לוד, קאמבק להפועל פתח תקוה

צמד של כוכב (15 ו-37) ושער של אהדנני (59) סידרו לקבוצה של לוזון ניצחון נוסף, היריבה העירונית סיימה ב-2:2. קטמון - עפולה 1:2

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אנדי הרצוג לקראת משחקי הנבחרת

המחזור השביעי בליגה הלאומית נפתח הערב (שישי) כשמכבי פתח תקוה ליקטה ניצחון נוסף עם 1:3 ביתי מול בני לוד. הפועל קטמון ניצחה 1:2 דרמטי את הפועל עפולה, הפועל נוף הגליל השיגה ניצחון שני ברציפות עם 1:2 נגד הפועל רמת גן, הפועל פתח תקוה חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול מ.ס. כפר קאסם. הפועל עכו ובית"ר תל אביב בת ים נפרדו ב-1:1.

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה חוגג עם דור חוגי. דני מרון
לידור כהן ודור חוגי חוגגים עוד ניצחון/דני מרון

מכבי פתח תקוה - בני לוד 1:3

ערן קוליק, שהחליף בתפקיד את אסי דומב, עדיין לא עבר בבקרת התקציבים וצפה מהיציע בקבוצה החדשה שלו סופגת הפסד נוסף, החמישי שלה ברציפות. מנגד, המלאבסים עם ניצחון רביעי ברציפות ונראה שהיא מתחילה לנצל את היתרון האיכותי שלה בליגה הזו ויהיה קשה מאוד ליריבות למנוע ממנה עלייה.

דור חוגי נגח פנימה מקרוב את ה-0:1. המלאבסים הכפילו בדקה ה ושוב זה היה חוגי עם בעיטה יפה ממרכז הרחבה בנגיעה אחת אחרי בישול של ברנדאו אבנדרו. ממש על סף המחצית פתח תקוה הייתה יכולה לכבוש גם את השלישי, אבל אבנדרו בעט ממצב קשה במקום למסור לחוגי, שהיה חופשי לחלוטין מול שער ריק וזה הלך החוצה. עידן אהדנני נגח פנימה אחרי קרן בדקה ה-59 וקבע את ה-0:3. לוד הצליחה לצמק בדקה ה-69 אחרי שהישאם כיוואן הוכשל ברחבה. בן בן יאיר לקח את הפנדל ובעט לחיבורים את ה-1:3.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל קטמון. דני מרון
מלך שערי הליגה. וויליאם אגאדה שוב כבש, קטמון ניצחה/דני מרון

הפועל קטמון - הפועל עפולה 1:2

הירושלמים הגיעו אחרי ניצחונות מול הפועל פתח תקוה ובני לוד והצליחו להשיג ניצחון שלישי ברציפות בזכות שער נהדר לקראת הסיום. קטמון עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית כשוויליאם אגאדה נגח מקרוב פנימה אחרי פעולה לא טובה של דלה איינוגבה, שחלם בשער. האורחת הצליחה לאזן עם שער עצמי חסר מזל במיוחד של אבי מלכה אחרי מסירת רוחב של בני נתן בדקה ה-66. בדקה ה-89 הצליח רוי מליקה לכבוש שער נהדר מהאוויר אחרי בישול של סער בנבנישתי וזה 1:2.

עמיר נוסבאום מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
קאמבק גדול שאולי יחזיר את הפועל פתח תקוה סוף סוף לעניינים. עמיר נוסבאום/דני מרון

מ.ס. כפר קאסם - הפועל פתח תקוה 2:2

אולי זה המשחק שיחזיר לעניינים את המלאבסים? אחרי שלושה הפסדים ברציפות ובפיגור 2:0 הצליחה הקבוצה של עמיר נוסבאום לחזור ולהשיג נקודת חוץ שקטעה את הרצף השלילי שלה. כפר קאסם לא הצליחה להשיג ניצחון שני ברציפות.

גיל סאלם נגח נהדר ממרכז הרחבה לפינה הימנית וקבע 0:1 לכפר קאסם. ירדן כהן הכפיל את היתרון עם שער יפה מחוץ לרחבה בדקה ה-65. האורחת צימקה בדקה ה-71 עם נגיחה יפה של עוז פרץ אחרי הגבהה של בר איבגי. המלאבסים הצליחו לאזן בדקה ה-74 עם שער של עומר בוארון אחרי מהלך יפה של המצטרף החדש ויטלי גנון בימין.

עדן הרשקוביץ שחקן הפועל רמת גן. לילך וייס רוזנברג
עדן הרשקוביץ והפועל רמת גן עם הפסד כואב/לילך וייס רוזנברג

הפועל נוף הגליל - הפועל רמת גן 1:2

אחרי שהצליחה לחזור מפיגור לניצחון מול בני סכנין במחזור שעבר, נוף הגליל השיגה ניצחון שני ברציפות. יובל אבידור העלה את נוף הגליל ליתרון עם בעיטה מצד שמאל עם רגל ימין החלשה שלו לפינה הקרובה, השוער גיל בומשטיין חלם וספג. פאדי זידאן איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-40. נוף הגליל חזרה להוביל בדקה ה-71 עם שער של גיא דיין אחרי מסירה של ליעד אלמליח ופתיחת רגליים יפה של רועי שוקרני וזה 1:2.

דוד אמזלג שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
רוב הנקודות של עכו הושגו בבית, היום הושגה עוד אחת. דוד אמזלג/קובי אליהו

הפועל עכו - בית"ר תל אביב בת ים 1:1

הקבוצה של אלי כהן אספה נקודה נוספת בעוד בית"ר תל אביב בת ים רשמה משחק נוסף ללא ניצחון. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-36 משער של אייל חן בתום התקפה קבוצתית יפה. יניב מזרחי איזן עם בעיטה מחוץ לרחבה וקבע 1:1 בדקה ה-40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully