וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "ההחלטה על דמארי היא שלי, כרגע הוא לא מציג את היכולת שכולנו מצפים"

3.10.2019 / 13:10

מאמן הפועל תל אביב התייחס לסוגיית החלוץ לפני רעננה (א', 20:00): "לא יודע אם הוא יהיה בסגל". על אוראל דגני: "כרגע הוא עדיין לא כשיר"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אנדי הרצוג לקראת אוסטריה

עם שלוש נקודות מחמישה משחקים, תגיע הפועל תל אביב ביום ראשון למושבה למשחק החוץ מול הפועל רעננה (20:00, ספורט 1) כשהיא עם הגב אל הקיר. שחקניו של ניסו אביטן כבשו שלושה שערים בלבד מתחילת העונה, ועל רקע השמועות סביב עתידו של המאמן, מד הלחץ במתחם וולפסון רק עולה ועולה. היום (חמישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיברו אביטן ואיאד אבו עביד על מצב הקבוצה לקראת המשחק.

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. צילום מסך
לא יודע אם דמארי יחזור לסגל. ניסו אביטן/צילום מסך

אביטן ערך היום את המסע"ת השבועית שבה הוא נשאל בעיקר על עומר דמארי. אביטן נשאל האם גם הפעם החלוץ יהיה מחוץ לסגל ואמר: "עוד מוקדם להחליט לגבי הסגל שלנו. עומר הוא שחקן מאוד מוערך ואהוב בהפועל תל אביב. כל ההחלטות שלי הן מקצועיות וכשיגיע הזמן להחליט על הסגל, נעשה את השיקול המקצועי. ראיתי שפרסמו שיש ניתוק ביני לבין עומר. זה הצחיק אותי כי אין לזה אחיזה במציאות. עומר עבר שיקום, הוא עדיין לא מציג את היכולת שכולנו רוצים. אנחנו מקווים שהוא יגרום לכולנו לחייך בהמשך. את כל ההחלטות המקצועיות אני מקבל. ההחלטות הן שלי בלבד"

על המשחק מול הפועל רעננה: "אנחנו בשלב מוקדם של הליגה ולא יכול עדיין לקטלג מי בליגה שלנו ומי לא. אנחנו לא מסתתרים מאחורי שום דבר. המטרה שלנו היא לנצח במשחקים בשלב הזה של העונה ואנחנו מאמינים ביכולת שלנו לעשות את זה".

איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב. צילום מסך
איאד אבו עביד/צילום מסך

על מייקל אולהה: "הוא חתום על חוזה. בינואר נקבל החלטה אם הוא ימשיך איתנו. הוא לא יכול ללכת לאן שהוא רוצה. זה מאוד ברור והעניין הזה גמור".

על אוראל דגני שסובל מפציעה: "אוראל כרגע לא כשיר. הוא יעבור בדיקה ואני מניח שאם הוא לא יהיה כשיר לרעננה אז הוא לא יהיה כשיר למשחקי הנבחרת".

איאד אבו עביד אמר: "הפועל תל אביב זה אחד מארבעת המועדונים הגדולים בארץ, כבוד עבורי לשחק פה. המצב לא קל ולא נעים אבל כולנו עובדים ימים כלילות כדי לצאת מהמצב הזה. חזרתי לפה הרבה יותר בוגר ומנוסה. הצוות המקצועי מאמין בי ואני מקווה להחזיר לו על המגרש. אנחנו באים לפה כשחקנים מקצוענים, מקשיבים לצוות המקצועי ולומדים כל משחק לגופו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully