וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן: "תודה לכל המקללים והמלעיזים, אתם גורמים לי לעבוד קשה"

1.10.2019 / 17:33

קשר הפועל תל אביב העלה פוסט באינסטגרם לאחר פתיחת העונה הלא טובה: "זו לא היכולת שציפיתי להציג, אני לא בורח מאחריות"

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

קשר הפועל תל אביב עומרי אלטמן בחר לכתוב היום (שלישי) פוסט לאוהדי הקבוצה, ובו הביע את אכזבתו מפתיחת העונה והביע אופטימיות לקראת ההמשך.

"שלום לכולם, חג שמח ושנה טובה, בחרתי לכתוב פה כמה דברים שיושבים לי על הלב בזמן האחרון. ראשית כל אני מודע לאכזבה שלכם האוהדים מאיתנו כקבוצה וממני אישית על היכולת של פתיחת העונה עד כה. נכון, זה לא המקום שציפיתי שהפועל תל אביב תהיה בו אחרי חמישה מחזורים וזו כמובן לא היכולת שציפיתי להציג עד כה במשחקים (ביקורת עצמית מאוד גבוה לכל המודאגים). אני מודע לגמרי מהציפיות שהיו לכם כאשר החלטתי לחזור. אני לא בורח ואפילו לא לרגע מהאחריות שיש עליי להנהיג ולהוביל את הקבוצה הזו למקומות הראויים לה, ולכם האוהדים לתת מקום לגאווה ונחת כל שבוע".

אלטמן המשיך וכתב: "ככדורגלן אתה חי מתקופות כאלה ואחרות, התקופה האחרונה היא ללא ספק המאתגרת ביותר שיצא לי לחוות, אך עם זאת אני יודע שזו תקופה שמעצבת ומשפרת אותי כשחקן וכמקצוען. לגבי הספק עד כמה אכפת לי וכואב לי המצב אתם כאוהדים לא כל כך יכולים לראות ולהרגיש את זה אבל תאמינו לי שאם תשאלו כל בן אדם שעובד בהפועל תל אביב מהאנשי הצוות המקצועי ושחקן הנוער שעולה להתאמן איתנו פעם בשבוע עד הבעלים עצמם תהיה להם את אותה תשובה לגבי האכפתיות והמחויביות שלי כלפי המועדון הכל כך יקר לי".

אלטמן סיכם וכתב: "אז תודה לכל אלה שכן תומכים ומרימים גם בתקופה כזו וכמובן תודה לכל המקללים והמלעיזים אתם גורמים לי לעבוד קשה יותר כל יום. אז לחיי השנה החדשה ואיתה ההתחלות החדשות. אוהב אתכם מאוד ❤️".

שחקן הפועל תל אביב, עומרי אלטמן. דני מרון
עונה לכל המקללים והמלעיזים. אלטמן/דני מרון
View this post on Instagram

שלום לכולם חג שמח ושנה טובה, בחרתי לכתוב פה כמה דברים שיושבים לי על הלב בזמן האחרון. ראשית כל אני מודע לאכזבה שלכם האוהדים מאיתנו כקבוצה וממני אישית על היכולת של פתיחת העונה עד כה. נכון זה לא המקום שציפיתי שהפועל תל אביב תהיה אחרי 5 מחזורים וזו כמובן לא היכולת שציפיתי להציג עד כה במשחקים ( ביקורת עצמית מאוד גבוה לכל המודאגים ). אני מודע לגמרי מהציפיות שהיו לכם כאשר החלטתי לחזור. אני לא בורח ואפילו לא לרגע מהאחריות שיש עליי להנהיג ולהוביל את הקבוצה הזו למקומות הראויים לה , ולכם האוהדים לתת מקום לגאווה ונחת כל שבוע. ככדורגלן אתה חי מתקופות כאלה ואחרות, התקופה האחרונה היא ללא ספק המאתגרת ביותר שיצא לי לחוות , אך עם זאת אני יודע שזו תקופה שמעצבת ומשפרת אותי כשחקן וכמקצוען. לגבי הספק עד כמה אכפת לי וכואב לי המצב אתם כאוהדים לא כל כך יכולים לראות ולהרגיש את זה אבל תאמינו לי שאם תשאלו כל בן אדם שעובד בהפועל תל אביב מהאנשי הצוות המקצועי ושחקן הנוער שעולה להתאמן איתנו פעם בשבוע עד הבעלים עצמם תהיה להם את אותה תשובה לגבי האכפתיות והמחויביות שלי כלפי המועדון הכל כך יקר לי. אז תודה לכל אלה שכן תומכים ומרימים גם בתקופה כזו וכמובן תודה לכל המקללים והמלעיזים אתם גורמים לי לעבוד קשה יותר כל יום. אז לחיי השנה החדשה ואיתה ההתחלות החדשות. אוהב אותכם מאוד ❤️

A post shared by Omri Altman (@omrialtman) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully