וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: שלומי אזולאי וגיל כהן בספק למשחק מול קרית שמונה

3.10.2019 / 9:53

הקשר שחזר מול הפועל חיפה שוב חש כאבים בשריר רגלו. ניסיונות להכשיר את המגן השמאלי. שובל גוזלן, דין דוד ויקוב סילבסטר מתחרים על עמדת החלוץ. רוני אוואט שוחח עם שחקניו: "לא אתפשר על משחק ההגנה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שלומי אזולאי בספק למשחק של מ.ס. אשדוד מול עירוני קרית שמונה ביום שני (20:00). הקשר שחזר לשחק מול הפועל חיפה, מרגיש שוב את שריר רגלו ועדיין לא ברור אם יתאושש עד המשחק שיסיים את המחזור הקרוב. במידה שאזולאי יעדר, צפוי פיראס אבו עקל לפתוח במקומו לצד רועי גורדנה ולאו אווסו.

באשדוד מנסים להכשיר את המגן השמאלי גיל כהן שלא שיחק במחזור האחרון בשל פציעה. בנצי מושל עשוי לשחק הפעם כמגן ימני. לאחר השער של שובל גוזלן כמחליף, ההעדפה של דין דוד בהרכב והעובדה שיקוב סילבסטר מחכה להזדמנות שלו לשחק, נראה כי תהיה תחרות גדולה בין שלושת החלוצים על עמדת החלוץ בחוד.

המאמן רוני אוואט שוחח אתמול עם השחקנים ואמר להם בין היתר: "אני שומע את רעשי הרקע מסביב על כך שאנחנו לא מנצחים ומסיימים יותר מדי בתיקו. אני מניח שזה מגיע גם אליכם. אני מאמין בכם ובכדורגל שאנחנו משחקים ואני משוכנע שנעשה את מה שצריך". יחד עם זה אמר אוואט: "אני לא אתפשר על משחק ההגנה. באו מולנו במשחק האחרון יותר מדי בקלות. משחק ההגנה צריך להיות של כל השחקנים ולא רק של שישה".

שלומי אזולאי, מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בספק גם לקרית שמונה. שלומי אזולאי/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully