וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנת צהריים, פילאטיס ושחייה: כיצד כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר?

"אס" פרסם את פרטי הדיאטה של כוכב יובנטוס, שאוכל שש פעמים ביום, שוקל כל ארוחה, ומקפיד על שגרת אימונים פרטנית בנוסף לאימוני הקבוצה

פרומו לראיון עם רונאלדו

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בראיון

המצב הגופני הנפלא של כריסטיאנו רונאלדו לא בא ברגל. בגיל 34 הפנומן הפורטוגלי נמצא בכושר מצויין, ומעורר קנאה גם בקרב שחקנים צעירים ברחבי העולם בכל הנוגע לסיבולת ומהירות. כל זאת לא היה אפשרי בלי הרבה עבודה קשה, הרגלים קבועים, והרבה כח רצון.

ב-"אס" המדרידאי פרסמו את פרטי הדיאטה של רונאלדו, שמגלים שכוכב יובנטוס מודד את כמות האוכל לפי משקל, ומאזן בין אימונים למנוחה. רונאלו אוכל שש ארוחות ביום כדי לגרום למטבוליזם בגופו לפעול באופן תמידי. הארוחות שלו מבוססות על חלבונים ופחמימות, בעיקר על עוף ופסטה, מבושלים שניהם ללא שמן וללא מלח. המשקה היחיד שהפורטוגלי צורך הוא מים, למרות שהוא יכול לשתות מיץ אננס או תפוזים לארוחת הבוקר.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
משטר קפדני. רונאלדו/GettyImages

תכנית האימונים נבנתה בקפידה על ידי צוות מומחים. בנוסף לאימוני הגברת הזקנה, לכריסטיאנו יש תכנית פרטנית אותה הוא מבצע כבר שנים. הוא מבקר בחדר הכושר חמש פעמים בשבוע, ומשלב גם עם פילאטיס ושחייה.

אחרי כל כך הרבה עבודה, גם המנוחה של הכוכב מדודה ומבוקרת. רונאלדו ישן 8 שעות כל לילה, ומשתדל ללכת לישון ולהתעורר באותן השעות בכל יום. אחרי הארוחה הרביעית ביום, כריסטיאנו הולך לישון כדי לאגור כוחות להמשך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully