וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בראשון לציון, גיא גודס: "זה היה נוקאאוט גדול"

מאמן מכבי ראשון לציון היה מאוכזב אחרי התבוסה בפתיחת היורוקאפ והוסיף: "הנורה האדומה נדלקה עוד בהכנה לעונה, נצטרך לראות מה עושים אחרת". עוז בלייזר: "קיבלנו בומבה, נצטרך להיות ביחד"

ONE

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב

מכבי ראשון לציון פתחה הערב (רביעי) את עונת היורוקאפ שלה בתבוסה ביתית 88:55 בידי פרומיתיאס פטראס היוונית. הקבוצה של גיא גודס, בהופעת הבכורה שלה במפעל המשני של אירופה נראתה רע מאוד, ופיגרה בהפרש דו ספרתי החל מהרבע הראשון ולא הצליחה לחזור למשחק בשום שלב.

"זה היה נוקאאוט גדול", אמר מאמן הכתומים גיא גודס בסיום. "באנו עם האנרגיה הנכונה, אבל אחרי 2 דקות היינו בפיגור 11, והם השתלטו על המשחק. ניסינו כמה דברים, זרקנו את כל הקלפים אבל שום דבר לא עזר. אנחנו צריכים לברך את היריבה על המשחק הנהדר, אבל זה שיעור שנלמד ממנו על הרמה של היורוקאפ".

עוז בלייזר שחקן מכבי ראשון לציון נחסם. ברני ארדוב
"קיבלנו בומבה". עוז בלייזר/ברני ארדוב

המאמן הוסיף והודה כי הקבוצה נראית לא טוב מתחילת ההכנה לעונה: "אנחנו יכולים לנסות לשקר לעצמנו, אבל זה התחיל כבר במשחקי ההכנה. היו פציעות, אבל בגדול אנחנו לא עושים את העבודה כמו שהייתי רוצה, נצטרך לשבת ולראות מה הסיבות. כן הפתיע אותי המשחק החד צדדי, חשבתי שאנחנו יכולים להתמודד יותר טוב, ההגנה משפיעה על ההתקפה.

הגנתית לא היינו שווים בשום פרמטר, לא קשוחים, לא מרוכזים. לא ביצענו כל מה שדיברנו. הנורה האדומה התחילה עוד בהכנה לעונה. מפה אנחנו צריכים לגדול ביחד, למצוא את הבעיות שלנו, כל אחד צריך לעשות קצת יותר. צריכים לחזור לליגה, היא הלחם והחמאה שלנו, לשחק פעמיים בשבוע ברמות האלה זה לא קל. נצטרך להתרכז בליגה, ואירופה תהיה העדיפות השנייה".

הקפטן עוז בלייזר הוסיף: "דיברנו על להיות מוכנים לאינטנסיביות, לגודל ולמהירות אחרת. קיבלנו בומבה מזה, עלינו קצת בשוק, כולנו רצינו שהמשחק ייראה אחרת, אבל הם הענישו אותנו. צריך להשאר ביחד, ולקום מהנוקאאוט הזה, ביום ראשון יש לנו משחק סופר קשה נגד מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully