וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הפסידה בבית אחרי שנה, חמש קבוצות עם 14 נקודות

אלופת גרמניה נכנעה להופנהיים 2:1, לברקוזן ושאלקה פספסו הזדמנות להתבודד בפסגה. רק 2:2 לדורטמונד בפרייבורג

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור השביעי בבונדסליגה המשיך היום (שבת), וצמרת הליגה צפופה ומסקרנת. באיירן מינכן עם הפסד מפתיע להופנהיים 2:1, באייר לברקוזן ור.ב. לייפציג נפרדו ב-1:1, ובורוסיה דורטמונד סיימה משחק חוץ קשה מול פרייבורג ב- 2:2, השלישי ברציפות שלה בליגה. אתמול השיגה הרטה ברלין ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 1:3 מול פורטונה דיסלדורף

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
כבש עוד שער, שלא הביא לניצחון. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - הופנהיים 2:1

אלופת גרמניה הגיעה במצב רוח מרומם למפגש עם הופנהיים, ניתן לומר אפילו שהבווארים היו מעט שאננים אחרי ההישג האדיר שלהם בליגת האלופות עם 2:7 מהדהד באנגליה, נגד טוטנהאם. הופנהיים אמנם הגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, אבל לא נתנה לזה להפריע לה לנצח 1:2 את באיירן הגדולה.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, בה היו הזדמנויות נהדרות לשתי הקבוצות, הופנהיים היתה הראשונה לכבוש כאשר סרגיס אדמיאן לא היסס לבעוט במדוייק מחוץ לרחבה היישר אל הפינה הימנית והעלה את קבוצתו ליתרון מפתיע בדקה ה- 54.

התגובה של האלופה הגיעה בדקה ה-73, כאשר כדור קשתי ומדוייק של תומאס מולר מצא את ראשו של לא אחר מרוברט לבנדובסקי, שכבש את שערו השביעי בחמשת משחקיה האחרונים של באיירן. אדמיאן הוא בהחלט איש המשחק של הכחולים, והכריע את המשחק עם שער נהדר. רוברט סקוב העביר כדור על קו ה-16, וכובש השער השתלט ובעט בחדות לפינה הימנית

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אקסל ויטסל בורוסיה דורטמונד. רויטרס
כבש שער ענק. אקסל ויטסל/רויטרס

פרייבורג - בורוסיה דורטמונד 2:2

התוצאה 2:2 היא אחת שבדורטמונד מתחילים להכיר היטב. זהו מחזור הליגה השלישי ברציפות בו הצהובים שחורים סופגים שני שערים ומבקיעים שניים משלהם, והיום הם עשו זאת במשחק חוץ קשה נגד פרייבורג.

את המחצית הראשונה סיימו שחקניו של לוסיאן פאברה ביתרון, אחרי שאקסל ויטסל הבקיע בוולה מרהיב אחרי כדור קרן של תורגאן הזאר בדקה ה-20. במחצית השנייה פרייבורג הצליחו להשוות את התוצאה אחרי מצבע קבוצתי נאה מאד בדקה ה- 55, בסיומו ז'אן לוקה וולדשמידט השתחרר על סף הרחבה ובעט כדור מדוייק לפינה הימנית.

אשרף חכימי המשיך את הכושר הנהדר שלו עם עוד כיבוש בדקה -67, כאשר הוא פרץ מימין, היתל בהגנה, וכדור ששלח לרחבה הוסט על ידי ההגנה אל תוך השער. לרוע מזלם של הצהובים שחורים, שער עצמי בדקה ה-90 מנע מהם לקחת שלוש נקודות יקרות. מנואל אקנג'י דחק את הכדור פנימה אחרי התקפה מסוכנת של פרייבורג, ושחקניו של פאברה יכולים בהחלט להיות מאוכזבים מהתוצאה הסופית.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. AP
לא הצליח לכבוש היום, רק תיקו ללייפציג. טימו ורנר/AP

באייר לברקוזן - ר.ב. לייפציג 1:1

השוורים אמנם רוצים לקרוא תיגר על תואר האליפות הגרמניה, אבל לא הצליחו לנצל את המעידות של שתי הטוענות האחרות לכתר וסיימו ב-1:1 את המשחק מול ר.ב לייפציג. לברקוזן דווקא היתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות בדקה ה-66, כאשר קווין וולנד קיבל מארנגואיז מסירה נהדרת שחתכה את ההגנה של לייפציג, וכבש את שער היתרון לקבוצתו אחרי שנותר לבדו מול השער. השוורים לא הצליחו לשמור על היתרון למשך זמן רב, ובדקה ה- 78 מרסל האלסטנברג מסר לכריסטופר נקונקו בתוך הרחבה, ועם צ'יפ מרשים הצליח לשים את הכדור בתוך הרשת ונתן לקבוצתו נקודה יקרה.

ולדימיר דרידה שחקן הרטה ברלין. GettyImages
דרידה והרטה ברלין יוצאים לפגרת הנבחרות במומנטום נהדר/GettyImages

שאלקה - פ.צ קלן

כמו לברקוזן לפניה, גם שאלקה פספסה הזדמנות לעלות לפסגה בהתמודדות שנעלה את משחקי יום שבת. הרויאל בלוז הוליכו 0:1 משער של סואט סרדאר בדקה ה-71 ותוצאה כזו הייתה מסדרת להם את המקום הראשון. אלא שיונאס הקטור איזן בדקה ה-91 ודאג לחלוקת נקודות.

הרטה ברלין - פורטונה דיסלדורף 1:3

הקבוצה מהבירה פתחה את העונה רע עם נקודה מ-12, אבל הערב השיגה כבר ניצחון שלישי ברציפות. דיסלדורף קיבלה פנדל בדקה ה-32 אחרי שדדריק בויאטה הכשיל ברחבה את אוליבר פינק ברחבה. ראובן הנינגס בעט פנימה וקבע 0:1 לאורחת. מריוס וולף, המושאל מדורטמונד, בישל את השוויון בדקה ה-37 עם הגבהה מימין לרחבה ו-ודאד איבישביץ' הוותיק והטוב בעט יפה מהאוויר פנימה את ה-1:1. יפיירו דילרוסון, שנמצא בכושר מצוין, השלים את המהפך בנגיעה אחת רכה ויפה בדקה ה-44 אחרי מסירת רוחב של דרידה. בדקה ה-62 דרידה גם כבש אחרי בישול נהדר של דודי לוקבאקיו, שהכניע את האקסית. אגב, זה היה הניצחון הראשון של הרטה ברלין מול דיסלדורף אחרי שבעה משחקי בונדסליגה (חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו). הפעם האחרונה שהרטה ניצחה את דיסלדורף לפני הערב הייתה ב-1979.


פדרבורן - מיינץ 2:1
לפדבורן: בן זולינסקי (14). למיינץ: רובין קווייסון (8), דניאל ברוזינסקי (32, פנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully