וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: סייקלינג אקדמי צפויה להצטרף לסבב העולמי ולהתחרות בטור דה פראנס

קבוצת הרכיבה הישראלית חתמה על הסכם עם קבוצת קטיושה, שיאפשר לה להתחרות במירוצים הגדולים בעולם: "זו רק ההתחלה"

רוכבי קבוצת סייקלינג אקדמי. פוטו ג'ף, סייקלינג אקדמי, אתר רשמי
יתחרו במירוצים הגדולים בעולם? רוכבי סייקלינג אקדמי/אתר רשמי, פוטו ג'ף, סייקלינג אקדמי

קבוצת הרכיבה המקצוענית הישראלית סייקלינג אקדמי חתמה על הסכם עם קבוצת הוורלד טור (הסבב העולמי) "קטיושה", שיאפשר לה לה להתחרות בסבב המירוצים החשוב ביותר בעולם ובראשם הטור דה פראנס - החל מהעונה הקרובה. המהלך טעון אישור סופי של איגוד האופניים העולמי ובהנחה שיאושר - תצטרף הקבוצה לסבב הבכיר של עולם האופניים המקצועני עם הזמנת קבע להתתחרות בגדולי המירוצים בעולם, כולל כל הגרנד טורים, הטור דה פראנס, הג'ירו דה איטליה ו"הוולטה" של ספרד.

"קטיושה" נקלעה בשנים האחרונות לרצף של עונות לא מוצלחות, על רקע עלייתה של אקדמי. ההסכם בין השתיים יהפוך את אקדמי לבעלת השליטה , ומעניק לה את הרשיון של "קטיושה" להתחרות כקבוצת וורלד טור מן המניין בשלוש השנים הקרובות. על פי ההסכם, "קטיושה", שמחזיקה בחברת הלבשה, תייצר את מדי הקבוצה הישראלית בצבעיה המסורתיים, כחול לבן.

סילבן אדמס, מבעלי קבוצת הרכיבה הישראלית, אמר: "הצהרתי לא אחת שנגגיע במוקדם או במאוחר ל"וורלד טור" ואני נרגש שהדבר עומד להתרחש כבר בעונה הבאה". אדמס הבהיר שהתכנית היא לבנות סגל חזק שיורכב מהרוכבים של אקדמי כולל הישראלים שלה, רוכבים חדשים שכבר הוחתמו לעונה הבאה (בראשם האירי דן מרטין) וכן רוכבים שיצטרפו מקבוצת "קטיושה". "אני מבטיח שהקבוצה תעשה לא מעט גלים בסבב היוקרתי בעולם. זו רק ההתחלה", הצהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully