וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוסטריה טוענים: "לא מן הנמנע שאלאבה ייעדר מול נבחרת ישראל"

הכוכב הגדול נפצע בצלעות והוחלף בניצחון הגדול של באיירן מינכן באלופות: "זה כאב מאוד, כבר לא יכולתי להמשיך". יתאושש עד חמישי הבא?

באדיבות כאן 11

בווידאו: הראיון המפורסם של אנדי הרצוג אחרי סלובניה

את המפגש הקודם עם נבחרת ישראל, כוכב נבחרת אוסטריה דייויד אלאבה נאלץ להחמיץ בשל פציעה. לקראת המפגש ביום חמישי הבא הוא שב לסגל, אולם הפציעה בליגת האלופות מול טוטנהאם אמש (שלישי) עלולה להביא לכך שיפספס גם את צמד המשחקים הבאים של האוסטרים במוקדמות יורו 2020.

אלאבה נפגע בצלעות לאחר היתקלות עם שחקן התרנגולים סרז' אורייה והוחלף במחצית הראשונה של ה-2:7 המדהים של באיירן מינכן. "זה כאב מאוד, כבר לא יכולתי להמשיך", אמר עם תום המשחק. מאמנו ניקו קובאץ' סיפר: "הוא קיבל מכה בצלעות, כעת נותר לראות אם מדובר בסך הכל בחבלה או ביותר מזה". עוד לפני הבדיקות שיעברו, צוין בתקשורת האוסטרית כי "לא מן הנמנע" שהכוכב יחמיץ את צמד המשחקים הקרובים - מול ישראל ואז, שלושה ימים לאחר מכן, מול סלובניה.

מאמן נבחרת אוסטריה פרנקו הודה התייחס למפגש המתקרב ואמר: "נצטרך לשחק היטב כפי ששיחקנו בפולין, היינו דומיננטיים מאוד ושיחקנו עם הרבה אומץ".

כזכור, במפגש הראשון בין שתי הנבחרות בקמפיין הנוכחי הציגה ישראל את אחת ההופעות המרשימות ביותר שלה בשנים האחרונות וניצחה 2:4 בחיפה בזכות שלושער בלתי נשכח של ערן זהבי. אלא שמאז, אוסטריה נראית כמו נבחרת אחרת לגמרי: לאחר ההפסד ההוא הגיעו ניצחונות על סלובניה (0:1), צפון מקדוניה (1:4) ולטביה (0:6) ו-0:0 מרשים בפולין. למשחק הזה היא מגיעה מהמקום השלישי של בית ז' עם 10 נקודות - שתיים יותר מישראל החמישית.

שחקן באיירן מינכן דייויד אלאבה על הדשא. רויטרס
חוסר מזל. אלאבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully