וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לכושר: אנדי מארי עלה לרבע גמר טורניר בייג'ינג

הבריטי שרד קרב של קרוב לשלוש שעות וניצח 6:7 (6), 7:6 (4), 1:6 את בן ארצו קמרון נורי. נובאק דג'וקוביץ' ברבע בטוקיו

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
חוגג עלייה לרבע הגמר. מארי/GettyImages

אנדי מארי ממשיך לחזור לכושר. המדורג 503 בעולם, שזכה בעבר בשלושה תארי גרנד סלאם, עלה היום (רביעי) לרבע גמר טורניר בייג'ינג מסבב ה-500 של ה-ATP. הבריטי, שניצח בסיבוב הקודם את מתאו ברטיני, עשה את זה הפעם מול בן ארצו קמרון נורי (69) עם 6:7 (6), 7:6 (4), 1:6 בתום שעתיים ועוד 54 דקות של מאבק עיקש. ברבע הגמר מחכה לו ככל הנראה דומיניק תים האוסטרי, שמדורג ראשון בטורניר.

"אני ממש עייף, ישנתי לפני שהגעתי לפה היום", אמר מארי אחרי המשחק, "זו הפעם הראשונה שעשיתי את זה מאז שחזרתי, זה משהו שאני צריך להתרגל אליו שוב, במיוחד כשאני משחק ברמה הזו עם האינטנסיביות הזו. זה צעד טוב בשבילי. נהדר שהצלחתי לנצח. אני שמח שיכולתי לשחק טוב יממה אחרי משחק קשה שהיה לי אתמול. אבל ברור שאני שמח".

נובאק דג'וקוביץ' הצליח לעלות לרבע הגמר בטורניר טוקיו, גם הוא מסבב ה-ATP 500. הסרבי, המדורג ראשון בעולם, הדיח את גו סואדה המקומי (133) עם 3:6, 5:7 אחרי שעה ו-36 דקות. נולה ישחק ברבע הגמר נגד לוקא פוי הצרפתי (24), שניצח 1:6, 2:6 את יושיהיטו נישיוקה (77) בתוך 50 דקות בלבד. "סואדה גרם לי לעבוד בשביל הניצחון שלי היום והאווירה הייתה ממש טובה. נהניתי מאוד", אמר דג'וקוביץ' אחרי המשחק.

מי שעוד המשיכה להפציץ היא ביאנקה אנדרסקו. הקנדית הצעירה, שמדורגת חמישית בעולם, עלתה לשמינית הגמר בטורניר בייג'ינג עם 3:6, 6:7 (5) מול אליס מרטנס הבלגית (23) בתוך שעה ו-58 דקות. זה הניצחון ה-16 ברציפות של אנדרסקו הלוהטת.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
דג'וקוביץ' חוגג עלייה לרבע הגמר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully