וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בפתיחת פלייאוף ה-MLB: וושינגטון גברה על מילווקי

טעות של טרנט גרישם, הרוקי של הברוורס באינינג השמיני, עם שני אאוטים, אפשרה לחבטה של חואן סוטו להכניס שלוש ריצות ולסדר לנשיונאלס 3:4 פרוע בווילד קארד ומפגש מול הדודג'רס בשלב הבא

פלייאוף ה-MLB יצא הלילה (בין שלישי לרביעי) לדרך עם דרמה פנטסטית, אשר בסיומה וושינגטון גברה בבית 3:4 על מילווקי במשחק הווילד קארד של ה-NL. הנשיונאלס, שמעולם לא ניצחו סדרת פלייאוף, ימשיכו למפגש מול לוס אנג'לס דודג'רס. LA תארח את המשחק הראשון בחמישי בלילה.

זה התחיל מושלם עבור הברוורס. בוושינגטון התלבטו עם מי לפתוח על הגבעה והלכו על מקס שרצר במקום סטיבן שטרסבורג וכבר מול החובט השני, יסמאני גרנדל, שרצר הרשה הומראן בן שתי ריצות. גם ההמשך לא היה טוב במיוחד ואריק ת'אמס ירה בפתיחת האינינג השני להומראן נוסף וקבע 0:3 מהיר, לפני שטריי טרנר החזיר את וושינגטון לחיים עם הומראן משלו באינינג השלישי.

שרצר התייצב ושטרסבורג החליף אותו וסיפק הופעה טובה, אך הבולפן של הברוורס לא נתן כמעט כלום, עד לאינינג השמיני. עם שני אאוטים, דווקא ג'וש היידר המצוין מילא את הבסיסים וחואן סוטו בן ה-20 ניגש לחבוט ושלח סינגל, שאמור היה להכניס ריצה אחת, לכל היותר שתיים. אלא שטרנט גרישם, הרוקי של מילווקי, לא אמד נכון את תנועת הכדור באאוטפילד, פספס אותו לחלוטין ואפשר בכך לשלוש ריצות להגיע הביתה. וושינגטון השלימה מהפך פרוע ודניאל הדסון סגר את הדלת ונתן אות לחגיגות.

משחק הווילד קארד של ה-AL יפגיש בלילה שבין רביעי לחמישי (3:00) בין אוקלנד לטמפה ביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully