וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון בעננים, באוקראינה מהללים אותו: "בדרך להיות כוכב על"

אחרי שער הניצחון בסן סירו, הישראלי הצעיר מתמוגג: "הפנטזיה התגשמה". שחקן העבר סרגיי פופוב שיבח ("הוא מתקדם משבוע לשבוע"), וגם ברחבי העולם הגיבו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן אחרי המעידה של ריאל מדריד

מנור סולומון רשם אמש (רביעי) ציון דרך מרשים בקריירה האירופית הקצרה שלו. הכישרון הצעיר היה האיש הנכון בזמן הנכון והעניק לקבוצתו שחטאר דונייצק ניצחון דרמטי מאין כמוהו בליגת האלופות על אטאלנטה באיטליה כשכבש שער ניצחון בדקה ה-95. מדובר בשער הבכורה של סולומון בליגת האלופות, שהגיע לאחר מסירה נהדרת של דודו לישראלי, שבקור רוח התגבר על אלן פטריק, הטעה את השוער - ונתן לקבוצתו את מלוא שלוש הנקודות.

סולומון הבהיר עד כמה גדול ומיוחד היה בשבילו השער שכבש, כששיתף באינסטגרם את פוסט המשחק של קבוצתו תחת הכיתוב "childhood dream" - חלום ילדות. אנדריי פיאטוב, שוער הקבוצה אמר על סולומון: "השער הזה הגיע לו. הוא מוסיף לנו בכל משחק. הוא נותן ביטחון למאמן. דודו וסולומון, שניהם נכנסו. מנור הבקיע - כל הכבוד. הקבוצה מחוברת ורצה ביחד וכשצריכים שחקנים רעננים מהספסל הם (דודו ומנור סולומון) שם. זו סיבת ההצלחה שלהם".

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. AP
ציון דרך מרשים. מנור סולומון/AP

בסיום התראיין סולומון גם לתקשורת האוקראינית, ואמר ש"למרות שלא פתחתי, פינטזתי כל הזמן שאני כובש שער ניצחון בסן סירו. אז הפנטזיה התגשמה, ואני מאושר". באוקראינה הופתעו מקור הרוח והאיפוק שהפגין סולומון בחגיגת השער, והוא הסביר: "לא הייתי אומר שהייתי רגוע. האמת היא ששמחתי מאוד כי זה גול חשוב במעמד חשוב, אבל רציתי להודות לשחקנים שסידרו לי מצב נהדר. קיבלתי את הכדור במיקום מעולה, זו היתה התקפה מצוינת, ורק הייתי צריך לגלגל את הכדור פנימה. אלו שלוש נקודות חשובות מאוד כי אטאלנטה היא היריבה העיקרית שלנו, והיא קבוצה מצוינת עם המון אגרסיביות ושחקני התקפה מעולים".

גם באוקראינה שיבחו את סולומון, ושחקן העבר סרגיי פופוב כתב בטור פרשנות: "הוא בדרך להיות כוכב על, שחקן בטופ העולמי. ההתקדמות שלו משבוע לשבוע מרשימה. אני בטוח שחובבי הכדורגל באוקראינה נהנו מהמשחק הזה, כי שחטאר שיחקה כדורגל התקפי יפהפה".

סטורי של שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון "חלום ילדות". מתוך האינסטגרם, אתר רשמי
הגשים חלום. מנור סולמון/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם

גם ברחבי אירופה עסקו בשער הדרמטי: "מנור סולומון שמר על קור רוח ושחטאר הכניעה את אטאלנטה הנאיבית", נכתב ב"פוטבול איטליה". "סולומון הימם את אטאלנטה עם שער מאוחר", נכתב באתר אחר. "נראה היה ששחטאר תסתפק בנקודה בעקבות הלחץ של אטאלנטה, אבל עמוק בתוספת הזמן, מנור סולומון קיבל מסירה מדודו ושלח את שחטאר הביתה עם הניצחון", נכתב ביורוספורט.

חודש בדיוק עבר מאז השער האחרון שהבקיע מנור סולמון במדי שחטאר. גם אז היה זה שער בכורה עבור השחקן, הפעם בליגה המקומית, כשכבש ב-0:4 של קבוצתו על אולימפיק דונייצק. בעקבות הניצחון ניצבת שחטאר כרגע במקום השלישי בבית ג' כשהיא מקדימה את אטאלנטה בשלוש נקודות ויכולה להרגיש טוב לגבי המשך הדרך שלה בליגת האלופות. במחזור הבא תארח הקבוצה את דינמו זגרב הקרואטית.

(עדכון ראשון: 06:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully