וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור החמישי ב-NFL נפתח: סיאטל גברה על הראמס בדרמת ענק

הסיהוקס הנחילו לסגנית האלופה הפסד שני ברציפות עם 29:30, אחרי חטיפה והחטאת בעיטה ברגעי ההכרעה. טאצ'דאון מדהים לטיילר לוקט. המחזור יימשך בראשון ושני

המחזור החמישי ב-NFL יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם משחק גדול בסיאטל, בסיומו הסיהוקס (1:4) הנחילו לסגנית האלופה לוס אנג'לס ראמס (2:3) הפסד שני ברציפות אחרי 29:30 דרמטי.

האורחים פתחו טוב, השיגו את הכדור תוך דקה אחרי פאמבל ועלו ל-0:6, אבל טיילר לוקט סיפק תפיסה חולנית בפינת האנדזון וקבע מהפך ובהמך ראסל ווילסון מצא את די קיי מטקלף לטאצ'דאון של 40 יארד. טוד גרלי פימבל במצב נוח, אך LA קיבלה עוד צ'אנס. שש שניות להפסקה קופר קאפ השיג טאצ'דאון מצמק ועם פתיחת המחצית השנייה גרלי השלים מהפך, 14:20.

בהמשך, כל קבוצה השיגה טאצ'דאון ושער שדה, לפני שדרייב ארוך של סיאטל נגמר בטאצ'דאון של כריס קרסון בדאון רביעי, אחרי מהלך גדול של ווילסון. הראמס קיבלו צ'אנס, אך טדריק תומפסון סיפק חטיפה מופלאה. לוס אנג'לס השיגה את הכדור שוב וג'ארד גוף הוביל אותה לבעיטת שדה מ-44 יארד, אך גרג זורליין האמין לרוב פספס את השער בסנטימטרים.

ווילסון מסר רק 17 מ-23 ל-268 יארד, אך סיפק ארבעה טאצ'דאונים. קרסון רץ ל-118 יארד. ב-LA, גוף סיים עם 395, טאצ'דאון ואיבוד. גרלי רץ לצמד ופימבל פעם אחת, ג'רלד אברט תפס ל-136 וקאפ ל-117 וטאצ'דאון.

המחזור החמישי יימשך בראשון ושני עם עוד 14 משחקים, עשרה מתוכם בסדרה המוקדמת, לנוחיות הצופים בישראל. דטרויט ומיאמי (תודה לאל) בשבוע חופש.

20:00:

סינסינטי (4:0) - אריזונה (3:1:0)

מישהי מהשתיים הללו תיאלץ, כנראה, להשיג ניצחון בכורה העונה ולא ממש בטוח מי מהן מסוגלת לעשות זאת. הבנגאלס נראים נורא והמשיכו להידרדר עם תצוגת נפל בפיטסבורג במאנדיי נייט. לקארדס אין ממש כלים, אבל לקיילר מארי יש אפשרות להשיג ניצחון בכורה בקריירה.

טנסי (2:2) - בפאלו (1:3)

הטייטאנס הלא יציבים נותנים הצגות לצד הפסדים מביכים ואחרי שהיממו את אטלנטה בחוץ, מגיעים למשחק בית שני בלבד העונה. בפאלו תשמח לנצל את חוסר היציבות הזו ולחזור למסלול הניצחונות אחרי הפייט המצוין שנתנה לניו אינגלנד. היא כנראה תיאלץ לעשות זאת עם מאט בארקלי, אחרי הפצצה שג'וש אלן חטף בשבוע שעבר.

אוקלנד (2:2) - שיקגו (1:3)

משחק בכורה בלונדון העונה, באצטדיון של טוטנהאם. הריידרס הרשימו וגברו על הקולטס, אך כדי להכניע את ההגנה האדירה של הברס, שסופגת רק 11.25 נקודות בממוצע למשחק עד כה, דרק קאר יזדקק למשהו מיוחד. מיטשל טרוביסקי הפצוע לא ישחק, צ'ייס דניאל יחליף אותו. קאליל מאק יפגוש את הקבוצה שוויתרה עליו.

ניו אורלינס (1:3) - טמפה ביי (2:2)

בלי דרו בריס, הסיינטס הוכיחו בשבועיים האחרונים שיש להם מה להציע, עם ניצחונות גדולים בסיאטל ועל דאלאס. המבחן הבא יהיה נגד הבאקס, שיצטרכו לרדת לקרקע אחרי שהיממו את לוס אנג'לס ראמס עם 55 נקודות וניצחון חוץ לא צפוי.

ניו יורק ג'איינטס (2:2) - מינסוטה (2:2)

דניאל ג'ונס כבר עם שני ניצחונות בשני משחקים מאז שירש את איליי מאנינג. הוא יקבל הזדמנות להמשיך את הרצף הזה על חשבון ההתקפה המקרטעת עד מאוד של מינסוטה, שם חוסר השקט הורגש היטב אחרי ההפסד 16:6 לשיקגו. השאלה מה ההגנה של הווייקינגס תכין לקוורטרבק הצעיר.

פילדלפיה (2:2) - ניו יורק ג'טס (3:0)

שתי השכנות יתייצבו למפגש בעיר האחווה אחרי מנוחה. פילי שיחקה בחמישי שעבר והחזירה את העונה שלה למסלול עם ניצחון דרמטי וגדול בלמבו פילד על הפאקרס. הסילונים לעומת זאת, חוזרים משבוע החופש וממשיכים לייחל לחזרתו של סם דרנולד, שאולי יביא להם מתישהו ניצחון בכורה העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קרסון וונץ פילדלפיה איגלס מול וושינגטון רדסקינס. Matt Rourke, AP
פילי וקרסון וונץ חייבים לנצח בבית את הג'טס/AP, Matt Rourke

פיטסבורג (3:1) - בולטימור (2:2)

הסטילרס סופסוף השיגו ניצחון ראשון העונה, אבל זה עדיין לא זה, למרות שמייסון רודולף נראה קצת פחות גרוע נגד סינסינטי. המפגש מול יריבה אחרת מה-AFC צפון כבר אמור להיות הרבה יותר מסובך, למרות שבולטימור מגיעה לאחר שני הפסדים מאוד מאכזבים מול קנזס סיטי וקליבלנד.

וושינגטון (4:0) - ניו אינגלנד (0:4)

ההגרלה בהחלט מאירה פנים עד כה לפטריוטס, שמלבד הביקור בבפאלו, אותו צלחו בקושי רב ולמרות משחק אימים של טום בריידי, לא ממש נתקלו בהתנגדות וצפויים להמשיך לטייל גם בבירה. הסקינס הם אחת הקבוצות החלשות בליגה העונה וגם כניסתו של הרוקי דוויין האסקינס באמצע התבוסה לג'איינטס על חשבון קייס קינום המאכזב הייתה רחוקה מלעזור להם.

קרוליינה (2:2) - ג'קסונוויל (2:2)

הג'אגס יעשו את הדרך הקצרה יחסית לשארלוט למשחק חשוב עבור שתי הקבוצות. המארחת פתחה את העונה עם צמד הפסדי בית, אך התאוששה דווקא בדרכים בזכות קייל אלן, שנכנס היטב לנעלי קאם ניוטון הפצוע. גם האורחת מגיעה אחרי שני ניצחונות ועם גרדנר מינשו, שממשיך להפתיע. המנצחת כאן תקבל דחיפת מומנטום רצינית.

יוסטון (2:2) - אטלנטה (3:1)

ההפסד הביתי המאכזב לקרוליינה הוריד את הטקסאנס לקרקע אחרי צמד ניצחונות ואם יפשלו גם מול הפאלקונס, המצב שלהם בכלל יהיה בעייתי. אלא שאטלנטה בעצמה מגיעה סופר לחוצה למפגש הזה ובידיעה שעוד הופעה איומה עלולה לעלות למאמן דן קווין בתפקידו.

23:05-23:25

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (2:2) - דנבר (4:0)

מה יהיה עם הברונקוס? הקבוצה מהמייל היי סיטי מוצאת כל שבוע דרך יצירתית להפסיד ו-ויק פאנג'יו עדיין מחפש ניצחון בכורה. האם הוא יכול להשיג אותו ב-LA על חשבון היריבה מה-AFC מערב? הצ'ארג'רס, כצפוי, לא ממש התאמצו מול מיאמי (בעיקר במחצית השנייה) ורוצים לחזור למאזן חיובי.

דאלאס (1:3) - גרין ביי (1:3)

משחק גדול בטקסס. הקאובויס איבדו בסאנדיי נייט את המאזן המושלם שלהם עם הופעה רעה והפסד בניו אורלינס. גם גרין ביי ספגה הפסד בכורה, בבית נגד פילדלפיה, אבל היא לפחות מגיעה אחרי מנוחה של שלושה ימים יותר מהיריבה ותנסה לנצל זאת כדי לעקוץ.

קנזס סיטי (0:4) - אינדיאנפוליס (2:2), שני, 3:20

הצ'יפס ברבע הדרך לעונה מושלמת ופטריק מהומס ברבע הדרך ל-MVP שני ברציפות. גם ביקור מאוד מסובך בדטרויט לא עצר את הקטר הדוהר של אנדי ריד, שמסוגל כל משחק להמטיר לפחות 30 נקודות. לקולטס הייתה הזדמנות טובה לניצחון שלישי ברציפות, אבל הם נפלו דווקא בבית נגד אוקלנד וינסו להדהים בארוהד.

סן פרנסיסקו (0:3) - קליבלנד (2:2), שלישי, 3:15

לא רבים ציפו שהניינרס יתייצבו למאנדיי נייט הזה במאזן מושלם, אבל הנה הם כאן ולעיני האומה, יקבלו את הצ'אנס להוכיח שהם "על אמת" מול קליבלנד, שמגיעה הרבה יותר מעודדת כעת, אחרי ההצגה הגדולה שנתנה בבולטימור. הבראונס רוצים להמשיך בהתקדמות וכדי שזה יקרה, צריכים לקבל הרבה יותר מאודל בקהאם ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully