וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר מועמד למילאן: "קיבלתי הצעות מעניינות ואני שוקל אותן"

באיטליה טוענים שמנג'ר ארסנל לשעבר עשוי להתאחד עם גאזידיס. עתידם של מאלדיני ובובאן בסכנה, גם אלגרי מועמד להחליף את ג'מפאולו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טקס מצטייני השנה של פיפ"א

פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז 1938 צפויה לגבות קורבנות רבים במילאן. ימיו של מרקו ג'מפאולו ספורים, ובאיטליה טוענים שהוא לא היחיד שעלול ללכת הביתה. על פי "גזאטה דלו ספורט", גם שחקני העבר האהובים פאולו מאלדיני וזבונימיר בובאן, שעובדים כעת בצוות הניהולי של המועדון, עשויים לשלם את מחיר הכישלון. הבעלים גורדון סינגר נכח בהפסד 3:1 לפיורנטינה - ההפסד הרביעי בששת משחקי הפתיחה של הרוסונרי - וגם הוא מבין שדרוש שינוי.

אשר לעמדת המאמן, באיטליה העלו מספר שמות שעשויים להיכנס לנעליו של ג'מפאולו: מסימיליאנו אלגרי, רודי גרסיה ולוצ'יאנו ספאלטי הם שלושה כאלה, ומועמד נוסף שהצטרף לרשימה הוא ארסן ונגר. מנג'ר ארסנל לשעבר היה על הכוונת גם בקיץ, וכעת שמו עלה מחדש, בין היתר בשל יחסיו החמים עם מנהל הקבוצה הנוכחי, איבן גאזידיס, איתו עבד במשך תשע שנים בארסנל.

"מאז שעזבתי את ארסנל קיבלתי הצעות מעניינות ואני שוקל אותן כעת", אמר הצרפתי. בתום שישה מחזורים בסריה A מדורגת קבוצת הפאר הדועכת במקום ה-16 בטבלה, עם מאזן שערים שלילי שלי 8:4. ביום שבת הקרוב תנסה לעצור רצף של שלושה הפסדי ליגה כשתתארח אצל גנואה.

מאמן כדורגל צרפתי ארסן ונגר. GettyImages
ישוב סוף סוף אל הקווים? ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully